Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej

Data: 2011-10-10 08:21:56
Autor: Rafał
Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej
Moim zdaniem lepiej zaopatrzyć się w swój tuner SAT
z wyjściem USB, gdzie można sobie podłączyć swój dysk.
Taki  z modułem C+.
Nagrane filmy, także HD możesz sobie wtedy bez problemu
do komputera przenosić, ogladać, ciąć i na zewnetrzne nosniki
kopiować.
Bawienie się w karty to ślepa uliczka.
Nie idź tą drogą :)

Poza tym zawsze możesz kupić kartę SAT do komputera.

Data: 2011-10-10 15:36:57
Autor: normalny
On 2011-10-10 08:21, Rafał wrote:
[...]

Co do stacjonarnego tunera PVR, to szukam takiego tunera na którym mógłbym oglądać programy w ramach opłacanego abonamentu CYFRY+.
Tuner musi posiadać funkcje:

- odtwarzania i nagrywania wszystkich ścieżek dźwiekowych
- odtwarzania i nagrywania napisów w formacie TXT, DVB
- nagrywania plików z napisami w formacie TXT, DVB
- bezproblemowego przenoszenia nagrań na PC
(po przeniesieniu chciałbym mieć dostęp do wszystkich ścieżek dźwiękowych, napisów TXT i DVB)

Dobrze by było, gdyby nagrane pliki były w formacie. TS lub podobnym.

Dobrze byłoby, gdyby nagrywanie odbyło się bez kompresji, w takiej postaci, w jakiej nadaje nadawca (tak jak na nagraniach za pomocą komputerowej karty DVB).

PS. Nie muszą to być najnowsze tunery dostępne na rynku. Mogą to być urządzenia wycofane już z produkcji, ale sprawdzone, takie, które mógłbym kupić na przykład za pośrednictwem Allegro.

-

Co do karty DVB, to chciałbym oglądać wszystkie kanały HD z HotBirda, szczególnie te z CYFRY+.

Zależy mi na:
- stabilności
- poprawnej współpracy z Windows 7
- poprawnej współpracy z programami (lubię ProgDVB)
- wyświetlania i nagrywania napisów emitowanych za pomocą teletekstu (polski HBO) i DVB (polski CANAL+).

Jakie wobec tego karty proponujecie  :?:  :?:  :?:

Posiadam karte SkyStar2, ale ona chyba nie odtwarza kanałów HD, prawda?
I chyba muszę zmienić kartę...
Poprawcie mnie, jak się mylę.

Poleć mi coś :-)

Pozdrawiam.

Data: 2011-10-10 18:11:11
Autor: Rafał
Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej
temat można zwalczyć kartą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
ja tez nie lubię ProgDVB dlatego używam DVBDream 1.5e lub 1.5f
Chodzi pod Win7

co do tunerów to ja mam Ariva 200. Z TnK HD chodzi bezproblemów.
Znaczy nagrany materiał przerzucam z dysku do komputera w formacie
mpg lub ts.
Z tego co wiem, to z Cyfra+ chodzi.
Jednak tego tunera raczej nie polecam. Ja się z nim dogadałem,
ale poleciłbym coś z Globo.

Data: 2011-10-10 18:51:40
Autor: normalny
On 2011-10-10 18:11, Rafał wrote:
[...]

Ale ja lubię ProgDVB.

Mówisz o karcie SkyStar 2 HD czy SkyStar 2 HD2, to to dwie różne karty?

Gdzie mogę kupić taką starą kartę, jak SkyStar 2 HD. Na Allegro nie ma.

Najlepiej byłoby, gdyby ktoś mi podał jakiś sprawdzony model tunera.
Swoje wymagania przedstawiłem chyba dość szczegółowo.

Pozdrawiam.

Data: 2011-10-10 19:23:37
Autor: jacgl

Użytkownik "Rafał" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4E93191F.C933FB65gazeta.pl...
| temat można zwalczyć kartą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
| ja tez nie lubię ProgDVB dlatego używam DVBDream 1.5e lub 1.5f
| Chodzi pod Win7

Poparte doświadczeniem?
Próbowałem użyć karty Skystar HD2 do odbioru FTA w połączeniu z programem GbPVR. Po wymianie koresponedencji z autorem tego programu, dowiedziałem się że o ile karty DVB-S obsługuje się standardowo jeżeli dostępny jest driver BDA, to z kartami DVB-S2 juz jest problem. Interfejs nie jest ustandaryzowany, producenci nie publikują danych, i kończy się albo na programie dołączonym do karty (zazwyczaj ubogim), albo na trybie DVB-S

Data: 2011-10-10 22:48:13
Autor: normalny
Szukam naprawdĂŞ dobrej karty telewizyjn ej
On 2011-10-10 19:23, jacgl wrote:
UÂżytkownik "RafaÂł"<bezspamuXXX@gazeta.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
| temat moÂżna zwalczyĂŚ kartÂą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
| ja tez nie lubiĂŞ ProgDVB dlatego uÂżywam DVBDream 1.5e lub 1.5f
| Chodzi pod Win7

Poparte doÂświadczeniem?
Próbowa³em u¿yÌ karty Skystar HD2 do odbioru FTA w po³¹czeniu z programem
GbPVR. Po wymianie koresponedencji z autorem tego programu, dowiedziaÂłem siĂŞ
Âże o ile karty DVB-S obsÂługuje siĂŞ standardowo jeÂżeli dostĂŞpny jest driver
BDA, to z kartami DVB-S2 juz jest problem. Interfejs nie jest
ustandaryzowany, producenci nie publikujÂą danych, i koĂączy siĂŞ albo na
programie do³¹czonym do karty (zazwyczaj ubogim), albo na trybie DVB-S

A jakiej karty S2 uĹźywasz teraz pod Windows 7?
Jeśli znalazłeś jakąś działającą, to napisz.

Pozdrawiam.

Data: 2011-10-11 09:16:55
Autor: jacgl
Szukam naprawde dobrej karty telewizyjnej

Użytkownik "normalny" <normalny@bezadresu.com> napisał w wiadomości news:j6vlm6$ed9$1news.task.gda.pl...
> [...]
| > |

| A jakiej karty S2 używasz teraz pod Windows 7?
| Jeśli znalazłeś jakąś działającą, to napisz.
|
| Pozdrawiam.

Dałem sobie spokój :-) stwierdziłem że soft nie dorósł do sprzętu i jeszcze długo nie dorośnie. Poza samą obsługą karty przez program pozostaje problem kodeków. Mam fatalne doświadczenia z DVB-T, gdzie też jest h.264. Kodeki nie są odporne na błędy sygnału. Co innego dekodować czysty strumień z pliku lub płyty, co innego strumień obarczony błędami. Ten wbudowany w Win7 od Microsoftu chyba się najlepiej zachowuje.
Próby robiłem na WinXP i Vista, na Win7 tylko DVB-T. Może użycie Win7 dla DVB-S2 diametralnie zmienia sprawę, ale wątpię. Dopóki nie ma standardu BDA dla obsługi S2, to cóż nadzwyczajnego Microsoft może uczynić? (ustandaryzować i certyfikować karty :-))

Pozdrawiam.

Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej