Szukam następcy mazdy 6

Data: 2018-08-20 00:40:45
Autor: Bolko
Szukam następcy mazdy 6
W innym wątku pytałem się  czy by nie sprowadzić rozbitka z USA.
Ale ocenaiczna mgła mnie przekonała i jej wpływ na rdze mnie przekonał.

W marcu tego roku  kupiłem mazde 6 rocznik 02 z LPG.
Auto przejechało 25 kkm.
Musiałem do niego kupić opony, zrobić hamulce, kupić akumlator i coś
w zawieszeniu za 200zł.
Generalnie jak na te lata auto zajebiste.
Tylko że rdzewieje A w garażu też mam seata który ostatni raz zepsuł mi się na drodze rok temu a przedostatni nie pamietam.
I też ma problem  z duży problem z rdzą.

Panowie jakieś auto z LPG na 10 lat dla czteroosobowej rodziny ze średnią wzrostu 180 cm
które nie rdzewieje.

Data: 2018-08-20 01:10:44
Autor: przemek.jedrzejczak
Szukam następcy mazdy 6
-- Panowie jakieś auto z LPG na 10 lat dla czteroosobowej rodziny ze średnią wzrostu 180 cm które nie rdzewieje.

marzec tego roku *Kupiłem mazde 6 1,8 120KM LPG rocznik 2002.*

kupujesz wiekowe auta w dodatku z lpg czyli od klientow ktorzy lubia przycebulic wiec sam rozumiesz :-) nie zakladam ze *kazde* auto ktore kupisz bedzie rdzewiejacym sztruclem ale kryteria ktore stosujesz zwiekszaja twoje szanse ... ja bym poszukal paska b5 z 1.8T i zalozyl gaz

Data: 2018-08-20 01:27:32
Autor: Bolko
Szukam następcy mazdy 6
W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 10:10:46 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
[...]

ja rozumie, wtedy potrzebowałem coś na szybku i na krótko

nie zakladam ze *kazde* auto ktore kupisz bedzie rdzewiejacym sztruclem ale kryteria ktore stosujesz zwiekszaja twoje szanse ... ja bym poszukal paska b5 z 1.8T i zalozyl gaz

prosze cię niechce nic od niemieckiech kłamczuchów
potrzebuje coś na lata i budżet też nie 10 a powiedzmy 30kzł
może być nawet z plusem tylko żeby z 10 lat miał spokój*

(*) co roku wydaje kilka stów na mechanika ale mam spokój z blacharzem

Data: 2018-08-20 02:19:03
Autor: Przemyslaw P.
Szukam następcy mazdy 6
Kilka stów to wydasz na sam olej i filtry. Optymista z Ciebie :)
Nie rdzewieją Francuz, np Laguna 3 z benzyną wydaje się ciekawą opcją, może Mondeo mk4?

Data: 2018-08-20 04:59:43
Autor: Bolko
Szukam następcy mazdy 6
W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 11:19:04 UTC+2 użytkownik Przemyslaw P. napisał:
Kilka stów to wydasz na sam olej i filtry. Optymista z Ciebie :)
Nie rdzewieją Francuz, np Laguna 3 z benzyną wydaje się ciekawą opcją, może Mondeo mk4?

No dobra tysiąc.
Laguna pod wzgledem parametrów jest super tylko gdzie ją kupić (mówie o 170 KM wersji)
Mondeo ładniej wygląda tylko parametry słabe
ale łatwiej trafić

Data: 2018-08-20 05:12:44
Autor: Przemyslaw P.
Szukam następcy mazdy 6
Też szukałem i w końcu skończyłem na Mondeo z dieslem :)

Data: 2018-08-20 05:44:07
Autor: Bolko
Szukam następcy mazdy 6
W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 14:12:46 UTC+2 użytkownik Przemyslaw P. napisał:
Też szukałem i w końcu skończyłem na Mondeo z dieslem :)

a dlaczego nie benzyna?

Dwumasy DPF i inne pierdoły, nie boisz sie ?

Data: 2018-08-20 05:49:57
Autor: Przemyslaw P.
Szukam następcy mazdy 6
Jak się ma popsuć, to i drewniany wóz się złamie. Silinki Hdi są dosyć trwałe, a reszta to części eksploatacyjne :)

Data: 2018-08-20 03:39:12
Autor: przemek.jedrzejczak
Szukam następcy mazdy 6
-- potrzebuje coś na lata i budżet też nie 10 a powiedzmy 30kzł może być nawet z plusem tylko żeby z 10 lat miał spokój*

napisz ilu letnie ma byc ale 15-20 lat w intensywnej eksploatacji to juz chyba zaden z producentow nie gwarantuje zwlaszcza ze masz kilka lat eksploatacji przez nie wiadomo kogo

ps wez superb jak masz uczulenie na VW :-)

Data: 2018-08-20 05:48:13
Autor: Pablo Eldiablo
Szukam następcy mazdy 6
W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 10:27:34 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]

potrzebuje coś na lata i budżet też nie 10 a powiedzmy 30kzł
może być nawet z plusem tylko żeby z 10 lat miał spokój*

Dacia lodgy czy doker, nowa? Chyba nie dużo przekracza budżet, 10 lat powinna pojeździć...

Data: 2018-08-20 21:56:10
Autor: Irokez
Szukam następcy mazdy 6
W dniu 2018-08-20 o 10:10, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Ale tu chodzi o to, że każda mazda 6 po prostu rdzewieje.
2002 zardzewiała jak widzę
Szwagra 2007 te zardzewiała.
Nie wiem jak najnowsze ale ja zakładam że też rdzewieje (bo niby czemu nie).
Po prostu Mazda 6 rdzewieje i tyle.

Fajne i piękne auto ale rdzewiejące blachy jak stary Polonez.

Poleciłbym Avensis bo nie rdzewieje, ale nudne auto strasznie.
Może Accord?

--
Irokez

Data: 2018-08-20 23:42:49
Autor: przemek.jedrzejczak
Szukam następcy mazdy 6
-- Po tym, co odstawili w roczniku ok 2000, nastepne mondeo sa ponoc lepsze :-)

z nowej fiesty lakier schodzi po staremu ale mondeo 2 klasy wyzej wiec moze lepiej

Data: 2018-08-21 01:50:23
Autor: J.F.
Szukam następcy mazdy 6
Dnia Mon, 20 Aug 2018 21:56:10 +0200, Irokez napisał(a):
Ale tu chodzi o to, że każda mazda 6 po prostu rdzewieje.
2002 zardzewiała jak widzę
Szwagra 2007 te zardzewiała.

No to mondeo nie ogladaj.

Nie wiem jak najnowsze ale ja zakładam że też rdzewieje (bo niby czemu nie)

Po tym, co odstawili w roczniku ok 2000, nastepne mondeo sa ponoc
lepsze :-)

J.

Szukam następcy mazdy 6