Szukam niedrogiego prawnika. Odszkodowanie, prawo telekomunikacyjne, Warszawa.

Data: 2010-07-23 12:37:17
Autor: K
Szukam niedrogiego prawnika. Odszkodowanie, prawo telekomunikacyjne, Warszawa.
Dzień dobry,

Czy moglibyście polecić mi w miarę niedrogiego prawnika w Warszawie, zajmującego się odszkodowaniami i prawem telekomunikacyjnym?

Chcę wytoczyć proces o odszkodowanie jednemu z głównych operatorów telefonii GSM. Sprawa dotyczy nieprawidłowego przeniesienia numeru. Po przeniesieniu numer był (i nadal jest!) niedostępny z wielu sieci, tzn. abonenci większości sieci nie mogą się na niego dodzwonić. Posiadam dokumenty stwierdzające ten stan rzeczy a dodatkowo sprawa jest w końcowej sprawie rozpoznania przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Chodzi o odszkodowanie za utracone korzyści (w tym okresie szukałem pracy pod tym numerem, dodatkowo jest to tzw. złoty numer, później dostałem pracę, w której również posługuję się tym telefonem, nie mogę więc wykonywać jej w sposób zadowalający itp. itd.). Tak ogólnie wygląda ta sprawa. Szczegóły omówimy prywatnie. Proszę o kontakt.

Pozdrawiam
netlopum@gmail.com

Data: 2010-07-23 17:10:11
Autor: wwwd
Szukam niedrogiego prawnika. Odszkodowanie, prawo telekomunikacyjne, Warszawa.
Niedrogiego prawnika ;) rozbawiłeś mnie ;)

Szukam niedrogiego prawnika. Odszkodowanie, prawo telekomunikacyjne, Warszawa.