Szukam odpowiedniego motoru

Data: 2013-02-10 16:46:57
Autor: Kaskader1997
Szukam odpowiedniego motoru
Witam ma 15 lat lubię jezdzic motorem mam już doświatczenine (jak na ten wiek dosyc duże) i szukam motoru najlepiej enduro który mało pali dobrze spisuje sie w terenie i na mieście tak ok do 6 000 max . --

Data: 2013-02-10 17:59:12
Autor: Piotr Rezmer
Kaskader1997 pisze:
Witam ma 15 lat lubię jezdzic motorem mam już doświatczenine (jak na ten
wiek dosyc duże) i szukam motoru najlepiej enduro który mało pali dobrze
spisuje sie w terenie i na mieście tak ok do 6 000 max .

Dobre spisywanie się w terenie wymaga opony kostki a ta nigdy nie będzie dobra na asfalcie. Są opony kostkowe dopuszczone na ulicę ale z kolei bardzo szybko zaklejają się błotem i tył motocykla będzie Ci tańczyć w każdym błocie.
Najlepsiejsze motocykle to lekkie 250. Jeśli ma mało palić to raczej czterosuw, chyba że coś się zmieniło. Ja mam hondę XLR250, pali mało, odporna na uszkodzenia przy upadkach, osiągi raczej słabe. Silnik lepiej ciągnie na niskich obrotach niż np. WR250 ale w górnych jest słabsza.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-02-10 17:08:49
Autor: Kaskader1997
Szukam odpowiedniego motoru
Piotr Rezmer napisal

Kaskader1997 pisze:
[...]

dzieki dobrze wiedziec ale koniecznie musi to byc 125 poniewarz za 2 lata zadje na A1 i bede tym do szkoły jezdził czasem po asfalcie a czasem bardziej po bezdrożach żle sie wyraziłem pisząc ze chce tym jezdzic terenowo --

Data: 2013-02-10 19:48:39
Autor: maverik
Szukam odpowiedniego motoru
A1 i bede tym do szkoły jezdził czasem po asfalcie a czasem bardziej po bezdrożach żle sie wyraziłem pisząc ze chce tym jezdzic terenowo

ajamyslezepowinienesdoszkolyjechacjuz

Data: 2013-02-10 21:41:34
Autor: Kaskader1997
Szukam odpowiedniego motoru
Szukam motoru który nadaje się do jazdy w lekkim terenie oraz do jazdy po asfalcie głównie chodzi mi o to aby miał pojemnosc 125 i był dosyc mocny !!! --

Data: 2013-02-11 08:53:49
Autor: Piotr Klimek
Szukam odpowiedniego motoru
Dnia (Sun, 10 Feb 2013 21:41:34 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Kaskader1997
wyklawiaturowal co nastepuje:

Szukam motoru który nadaje się do jazdy w lekkim terenie oraz do jazdy po asfalcie głównie chodzi mi o to aby miał pojemnosc 125 i był dosyc mocny !!!

Jak ma być mocny i o pojemności max 125cm to popatrz w strone 2T, ale one
nie będą mało palić.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-02-13 22:19:25
Autor: solo
W dniu 2013-02-10 22:41, Kaskader1997 pisze:
Szukam motoru który nadaje się do jazdy w lekkim terenie oraz do jazdy
po asfalcie głównie chodzi mi o to aby miał pojemnosc 125 i był dosyc
mocny !!!

Siostra miała do zeszłych wakacji Kawasaki KMX125, po oddławieniu całkiem nieźle ten bzyczek sobie radził (ok25-28KM), czyli coś co by się mieściło w twoim kryterium. Tyle, że jest to dwusuw ale nam nie przeszkadzało, bo osobno lejesz paliwo i osobno olej. Siostra miała go przez 2 lata i zero problemów.

Solo FZ1

Szukam odpowiedniego motoru