Szukam odtwarzacza DVD, który ...

Data: 2010-01-12 22:25:25
Autor: JaW
Szukam odtwarzacza DVD, który ...

Użytkownik "mea" <mea@fikcja.com.pl> napisał w wiadomości news:hiinc8$nfb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!

Szukam odtwarzacza DVD, który W TRAKCIE ODTWARZANIA FILMU:
- umożliwia włączanie i wyłączanie polskiego lektora
- umożliwia wyświetlanie i wyłączanie wyświetlania napisów z wyborem języka.
Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy film na to wszystko pozwala.
Jeżeli jednak w menu filmu są takie możliwości wyboru, to oczekuję, że odtwarzacz
pozwoli mi z tego skorzystać przy pomocy pilota (menu) i to nie tylko na starcie filmu,
ale także w trakcie odtwarzania.
Chodzi mi o takie zmiany, jakie są możliwe przy oglądaniu filmu na komputerze
przy pomocy na przykład programu PowerDVD lub InterVideo WinDVD, gdzie
przy pomocy myszki na wyświetlającym się menu można wybrać czy jest lektor
i/lub czy i w jakim języku wyświetlane są napisy i to w każdym momencie podczas
wyświetlania filmu.
Odtwarzacz początkowo będzie używany z telewizorem kineskopowym, a w przyszłości
z telewizorem płaskoekranowym.

Co do formatów, to powinny się odtwarzać głównie kupione filmy DVD.
Dobrze by było gdyby mogły być odtwarzane także filmy zapisane jako pliki MPG
oraz .AVI  (te ostatnie także z napisami w postaci pliku TXT).
Nie wiem czy każdy odtwarzacz to zapewnia, ale oczekuję możliwości cofania filmu
o dowolny odcinek.
Bardzo proszę o wskazanie odtwarzaczy DVD, które spełniają moje oczekiwania.
W opisach zamieszczanych w Internecie tego rodzaju informacji nie udało mi się
znaleźć.

Pozdrawiam
mea

Pioneer DV-410