Szukam odtwarzacza DVD, który ...

Data: 2010-01-16 19:52:25
Autor: mea
Szukam odtwarzacza DVD, który ...
Już go mam - sam odtwarzacz, bez nagrywarki.
Jest to Bellwood 311U z HDMI połączony
z telewizorem przy pomocy kabla Euro(Scart).
Odtwarza bez problemu wszystkie rodzaje moich
płytek. Z tego co do tej pory udało mi się sprawdzić,
spełnia wszystkie moje oczekiwania.

Wszystkim, którzy mi doradzali, bardzo dziękuję.
Pozdrawiam
mea

Data: 2010-01-16 22:21:55
Autor: Qwinto
"mea" <mea@fikcja.com.pl> wrote in message news:hit2i7$a43$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bardzo zacny sprzęt. Sam posiadam bliska kuzynkę Belwooda czyli Wiwę (HD228) :). Co prawda nie jest zbytnio urodziwa, ale sprawuje się wyśmienicie od jesieni 2004 roku (http://pclab.pl/art14051.html). A kumpel ma Belwooda 301A, który jest jeszcze starszy. Działa do dzisiaj.

Qwinto

Szukam odtwarzacza DVD, który ...