Szukam partnera...

Data: 2010-11-03 09:50:45
Autor: Neko_apolityczny
Szukam partnera...
....do rozmow. :)

A, sorry, to przeciez na tej grupie moge tylko znalezc
co najwyzej cyce i fujary... ;)

Data: 2010-11-03 10:19:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Szukam partnera...
...do rozmow. :)

A, sorry, to przeciez na tej grupie moge tylko znalezc
co najwyzej cyce i fujary... ;)

Nastempny pedafil, pedorasta, abo inksy ekse..., akscese...
- EKSIBICONISTA...!!!

Telarazy jus tukej tłumacyłem, zeto straśnie niebezpiecne jest, bo syćkie
zboceńce AIDAS mieć mogom i pryntko zarazić siem mozes...

I niegodej potem, zemciem niełostsegoł...

Data: 2010-11-03 10:40:49
Autor: Dobrodziej
Szukam partnera...

Użytkownik "Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:iar7qf$3d4$1news.onet.pl...
...do rozmow. :)

A, sorry, to przeciez na tej grupie moge tylko znalezc
co najwyzej cyce i fujary... ;)

Oni tak samo sądzą o tobie wiec zmien forum! ;-)

d.

Data: 2010-11-03 15:24:58
Autor: trybun
Szukam partnera...
Neko_apolityczny wrote:

...do rozmow. :)

No pewnie sporo userĂłqw jest zawiedziona Ĺźe tylko do rozmĂłw.

Data: 2010-11-03 17:10:34
Autor:
Szukam partnera...
On Wed, 3 Nov 2010 09:50:45 +0100, "Neko_apolityczny"
<miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

...do rozmow. :)

A, sorry, to przeciez na tej grupie moge tylko znalezc
co najwyzej cyce i fujary... ;)

 z takim oredziem? ty szukasz jelenia nie partnera! ;o)))

Data: 2010-11-03 17:19:07
Autor: Grzegorz Z.
Szukam partnera...

<miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

...do rozmow. :)

A, sorry, to przeciez na tej grupie moge tylko znalezc
co najwyzej cyce i fujary... ;)

 z takim oredziem? ty szukasz jelenia nie partnera! ;o)))

Słyszałeś Heniu że ma być wojna?

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 17:26:58
Autor:
Szukam partnera...
On Wed, 3 Nov 2010 17:19:07 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>