Szukam partnera do wspólnego napisania scenariusza filmowego. Warszawa.

Data: 2009-08-05 18:15:14
Autor: Robson
Szukam partnera do wspólnego napisania scenariusza filmowego. Warszawa.
Quentiiin! Kolega do Ciebie ;)

--
==R==

Data: 2009-08-05 20:59:35
Autor: Quentin
Szukam partnera do wspólnego napisania scenariusza f ilmowego. Warszawa.

Użytkownik "Robson" <r0bs0n@b0cznica.0rg> napisał :
Quentiiin! Kolega do Ciebie ;)

A co ja to sam nie umiem napisać, żeby się posiłkować? ;P

Data: 2009-08-05 21:35:32
Autor: Skylla
Szukam partnera do wspólnego napisania scenariusza f ilmowego. Warszawa.
Quentiiin! Kolega do Ciebie ;)

A co ja to sam nie umiem napisać, żeby się posiłkować? ;P

S.

Data: 2009-08-05 21:51:06
Autor: Quentin

A napisałeś? :-)

Data: 2009-08-06 08:27:24
Autor: Robson
Skylla pisze:

A co ja to sam nie umiem napisać, żeby się posiłkować? ;P
A napisałeś? :-)

Quentin to taki niezrealizowany Jacek Cygan polskiej kinematografii ;)

--
==R==

Szukam partnera do wspólnego napisania scenariusza filmowego. Warszawa.