Szukam pilnie opon - konkret (sorry)

Data: 2010-11-26 18:16:00
Autor: Adam Szewczak
Szukam pilnie opon - konkret (sorry)

Takie opony mam w innym aucie i jestem bardzo zadowolony, nie chcialbym zmieniac. No ale jak dramat zupelny sie okaze i opony nie do kupienia, to Waszym zdaniem w zamian lepsze beda ContiWinterContact TS 830 czy GY UG7+. Wszystkie sa teoretycznie dobre i roznia sie pewnie drobiazgami. Dla mnie priorytet to skutecznosc na sniegu i cichość. Dunlopy sa w tych kategoriach super. A te pozostale? Conti sa chyba ciut tansze, a w roznistych rankingach najczesciej wyzej niz GY... Ale te rankingi to rozne bywaja...

Jeszcze raz sorry - i bede bardzo wdzieczny, szczegolnie za wskazanie zrodla Dunlopow.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
\

Mnie sie nie chcialo szukac ale zobacz na http://oponytanio.pl/ bo to jest niemiecka firma i bazuje na tamtejszych hurtowniach. Tak ze to co jest na stronie sie zwykle pokrywa ze stanem faktycznym.

PZDr
Adam

Data: 2010-11-26 18:45:26
Autor: Jacek Bronowski
[...]

Tam nie ma nawet w ofercie i to zadnego z trzech wymienionych przezemnie modeli... :-(

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl