Szukam pilnie opon - konkret (sorry)

Data: 2010-11-26 23:06:38
Autor: J_K_K
Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
Użytkownik "Jacek Bronowski" <foto@risp.pl> napisał w wiadomości news:4cefe640$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
od reki) kupic 4 szt. Dunlopow Winter Sport 3D 215/55R17 w cenie tak do 650-700 zł/szt.?

Być może przypadek, ale właśnie takie Dunlopy
(aczkolwiek np. w używanym przeze mnie aucie - 16"),
stosuje jako zimowe np. Business Lease - może wykupili cały nakład ;-) ?

Zmieniałem tutaj:
http://lak.bls.pl/towar/towary1.php
i widać, że aktualne stany mocno przetrzebione.

Podobną sytuację miałem 2 lata temu,
jak chciałem założyć do żoninej Corsy zimowe Continentale 13"
i też nigdzie już nie było.

IMHO trochę za późno - raczej trzeba brać co jest.

Pzdr

JKK

Szukam pilnie opon - konkret (sorry)