Szukam pilnie opon - konkret (sorry)

Data: 2010-11-30 14:10:19
Autor: Jacek Bronowski
Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
Kusfa - polski handel...
Chce kupic opony. Wiem jakie, wiem mniej wiecej za ile itd. Oczywiscie szukam gdzie i po ile sa (ceneo, skapiec itp). Super!!! - sa niemal we wszystkich sklepach i do tego nawet troche taniej niz myslalem! Pelna radosc! No to kupujemy. No i dupa - wszedzie sa (na stronach, czesto z informacja "dostepne") a nigdzie nie ma jak chce zamowic. Standard naszych sklepow internetowych.
Obdzwonilem chyba z 15 sklepow - nigdzie nie ma (chociaz teoreycznie są).
Poddalem sie.Wiecej nie dzwonie bo to sie mija z celem.
No ale opony trzeba kupic, bo auto z salonu wyjechalo na letnich gumach (nie bylo innej opcji!), a na drogach snieg i lod (mieszkam prawie w gorach :-).
Stad prosba do grupowiczow - moze ktos wie gdzie mozna od reki (tzn wysylka od reki) kupic 4 szt. Dunlopow Winter Sport 3D 215/55R17 w cenie tak do 650-700 zł/szt.?

Kure..wo!!! (sorry, ale juz nie moge)

Z braku Dunlopow - postanowilem zamowic Conti.
Zamowilem w sobote (na stronie informacja "dostepne - wysylka 1-2 dni"
Wczoraj zadzwonilem zeby potwierdzic. Facet mowi - "tak, wszystko w porzadku. Wysylamy jutro - w srode beda u pana..."
A dzis popoludniu ku..wa przychodzi mail ze opony beda za 4 tygodnie! Pol tygodnia w plecy przez tych debili. Auto stoi bo nie da sie jezdzic, a oni radosnie "przepraszaja za utrudnienia".
Nie mam juz sily do polskiego "handlu".

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 14 062 zdjęcia z 21 krajów.

Data: 2010-11-30 17:33:34
Autor: Yogi\(n\)
Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
Użytkownik "Jacek Bronowski" <foto@risp.pl> napisał w wiadomości news:4cf4f7c0$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
Kusfa - polski handel...
Kure..wo!!! (sorry, ale juz nie moge)

Dlatego pisałem o mniejszych felgach i mniejszych oponach ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-11-30 19:34:23
Autor: Jacek Bronowski
Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
Dlatego pisałem o mniejszych felgach i mniejszych oponach ;-)

Mysle, ze to nie musialoby pomoc...
Tak czy inaczej - zachowania tych sprzedawcow nie da sie nazwac inaczej niz oszustwo.
Na szczescie, w desperacji wzialem do reki telefon i zaczalem obdzwaniac lokalnych gumiarzy. Co prawda troche podzwonilem juz w sobote, ale bez rezultatu. A dzis mi sie udalo - trafilem zna zaklad, w ktorym mieli ostatni komplet najbardziej pozadanych przeze mnie Dunlopow. Drozej niz te wirualne ceny w Necie, ale milo szybko i od reki. I kola juz uzbrojone, dzieki czemu zona bedzie mogla sama do pracy jezdzic :-)

pozdr.
Jacek Bronowski

Data: 2010-11-30 18:47:51
Autor: J_K_K
Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
Użytkownik "Jacek Bronowski" <foto@risp.pl> napisał w wiadomości news:4cf4f7c0$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
Nie mam juz sily do polskiego "handlu".

Myślę, że "następną razą"
pomyślisz o takim zakupie gdzieś z miesiąc,
przed zapowiadanymi opadami śniegu.

Pzdr

JKK

Szukam pilnie opon - konkret (sorry)