Szukam piosenki "Hymn Internautow"

Data: 2013-10-27 19:31:54
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Szukam piosenki "Hymn Internautow"
Czesc;

Wiem, ze powiniennem udac sie raczej na drupe pl.rec.muzyka czy inna
podobna tematycznie, ale sprawa dotyczy internetu, komputerow i sadze iz
szybciej znajde tutaj odpowiedz na swoje pytanie :D

Wiec tak - poszukuje utworu/piosenki z m.w. lat 2000-2005, w tytule byl
chyba opisany jako "Hymn Internautow" ?

W tekscie wystepowały słowa:
Mam szybkie Å‚Ä…cze modemowe, swiatlowodowe" czy jakos tak - gdzie moge to
teraz znalesc?

T.V.

Data: 2013-10-27 20:35:18
Autor: animka

http://www.youtube.com/watch?v=wx0Otows7q4

--
animka

Data: 2013-10-28 06:46:13
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dnia Sun, 27 Oct 2013 20:35:18 +0100, animka napisał(a):

[...]

Super tego wlasnie szukalem - dziekuje slicznie!

T.V.

Data: 2013-10-29 00:14:13
Autor: animka
W dniu 2013-10-28 06:46, T.V.M1M2M3NMM4 pisze:
[...]

Kurcze, miałam jeszcze samo mp3 na dysku i już nie mam. Może na jakiejś płytce zapisane, ale nie chce mi się szukać. Bardzo mi się podoba ta piosenka chociaz tyle lat już upłynęło. Kiedyś właśnie to mp3 miał na swojej stronie Piotr Niemirowski, jak jakiś czas temu szukałam to już jej nie zobaczyłam.

--
animka

Data: 2013-10-27 22:44:30
Autor: animka
[...]

Tu lepiej odtwarza:
http://grubo.pl/obrazek.php?195

--
animka

Data: 2013-11-03 20:31:26
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dnia Sun, 27 Oct 2013 19:31:54 +0100, T.V.M1M2M3NMM4 napisał(a):

[...]

Czy zna moze ktos inna tworczosc w.w. autorow?
Krecili tylko pod pseudonimami "Tom @ Jerry" czy rowniez w swojej kolekcji
maja jeszcze cos?

T.V.

Szukam piosenki "Hymn Internautow"