Szukam pokoju/apartamentu z kominkiem

Data: 2009-05-14 13:23:10
Autor:
Szukam pokoju/apartamentu z kominkiem
wWtam

Poszukuje pokoju/apartamentu w zakopanym lub w okolicach.
Domek musi miec  KOMINEK + standardowe wyposazenie )

Data: 2009-05-14 15:26:48
Autor: any
admin@o2.pl pisze:

Domek musi miec  KOMINEK + standardowe wyposazenie )

A standardowe wyposażenie KOMINKA to co?

Data: 2009-05-14 18:39:10
Autor: Marta
Szukam pokoju/apartamentu z kominkiem
No jak to co? Odpowiednia ilość drewna, zapałki, pogrzebacz, wino i baba ;)

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4075 (20090514) __________

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4075 (20090514) __________

Data: 2009-05-14 21:31:08
Autor: Hektor
Szukam pokoju/apartamentu z kominkiem
Użytkownik "Marta" <a@gazeta.pl> napisał

No jak to co? Odpowiednia ilość drewna, zapałki, pogrzebacz, wino i baba ;)

Przy czym dobrze by było, aby baba posiadała podstawową znajomość korzystania z usenet'u, ze szczególnym naciskiem na poprawne cytowanie i wycinanie zbędnych fragmentów. Podstawowa konfiguracja programu antywirusowego także się przyda.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-05-14 21:09:42
Autor: Doczu
admin@o2.pl pisze:
wWtam

Poszukuje pokoju/apartamentu w zakopanym lub w okolicach.
Domek musi miec  KOMINEK + standardowe wyposazenie )

to w końcu apartament/pokój czy domek ma byc ? Bo już się pogubiłem.
A swoją drogą to chyba jednak nie ta grupa.

--
Pozdrawiam Doczu
http://doczu.cba.pl

Data: 2012-10-18 00:55:59
Autor: Arturos

W Zakopanem są fajne apartamenty, Polarny z tego co pamiętam na nawet dwa kominki. Jeden w sypialni a drugi w pokoju dziennym. Polecam więc www.apartamenty-zakopane.net.pl

Data: 2012-10-18 13:02:27
Autor: Titus Atomicus
Szukam pokoju/apartamentu z kominkiem

http://samson-sklep.pl/pl/c/Piece-wolno-stojace/59
--
TA

Data: 2012-10-18 13:12:42
Autor: Zbynek Ltd.
Arturos napisał(a) :
[...]

Odradzam korzystanie z tego przybytku podejrzanej proweniencji. Spotkałem się z takimi opiniami, że głowa boli.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-10-18 16:02:50
Autor: pwz
W dniu 2012-10-18 09:55, Arturos pisze:
W Zakopanem są fajne apartamenty, Polarny z tego co pamiętam na nawet dwa kominki. Jeden w sypialni a drugi w pokoju dziennym. Polecam więc

Byłem w Zakopcu wiele razy, jeżdżę w góry od dzieciństwa, ale tego adresu ja bym nigdy w życiu nie polecił...
pwz

Data: 2012-10-24 20:17:32
Autor: Zachodni Wiatr
pwz pisze:
[...]

Zadzwoń do schroniska na Ornaku dzierżawcza ma apartament z kominkiem w okolicy wylotu doliny Białego
J.begin:vcard
fn:Sex Drag  & Gans
n:;Sex Drag  & Gans
url:http://tinyurl.com/2a376x4