Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...

Data: 2010-08-22 09:39:56
Autor: xxxxx xxxx
Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...
W październiku br. będziemy mieli wybory samorządowe w, których chciałbym
wziąć udział ubiegając się o fotel prezydenta mojego miasta.

W związku z tym, że jestem sam i nie mam zaplecza wyborczego, nie mam szans na
fotel prezydenta miasta, ale większych problemów mogę zdobyć poparcie mojej
dzielnicy w walce o fotel radnego do Rady Miasta.

Problem polega na tym, że NIE INTERESUJE MNIE BIUROKRACJA związana z
rejestrowaniem kandydata ubiegającego się o mandat i dlatego szukam kogoś, dla
kogo siedzenie w aktach prawnych jest sensem życia (moje to finanse,
budowanie, tworzenie) i, kto zgodzi się pomóc mi w przejściu tej procedury
(chodzi o sprawne przełożenie tego z polskiego na polski), w zamian za minimum
jedna dietę radnego, tj. 2 500 zł, pod warunkiem, że wygram, jeśli mi ktoś
pomoże...   W związku z powyższym proszę zainteresowaną osobę o wstępny kontakt pod
numerem - 795 948 668, oraz przedstawiam stronę Państwowego Komitetu
Wyborczego, w celu wstępnego zainteresowania sprawą:

http://www.pkw.gov.pl/pkw2/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=30&layout=0

Data: 2010-08-22 09:05:17
Autor: witek
Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...
nie karmic trola

Data: 2010-08-24 07:22:48
Autor: xxxxx xxxx
Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
nie karmic trola
 Trolom, czyli ludziom takim jak Ty należałoby zakazać brania udziału w
dyskusjach na forum, ponieważ marnują tylko miejsce na serwerze... Ja też
marnuję swój czas na udzielenie odpowiedzi na Twój wpis...

Data: 2010-08-24 09:45:11
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-24 09:22, xxxxx xxxx pisze:
[...]

No takim samorządowcom mówimy nie ;)

Data: 2010-08-22 12:01:44
Autor: Tomek
Dnia 22-08-2010 o 11:39:56 xxxxx xxxx <redaktor_forum.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Problem polega na tym, że NIE INTERESUJE MNIE BIUROKRACJA związana z
rejestrowaniem kandydata ubiegającego się o mandat i dlatego szukam  kogoś, dla
kogo siedzenie w aktach prawnych jest sensem Ĺźycia (moje to finanse,
budowanie, tworzenie) i, kto zgodzi się pomĂłc mi w przejściu tej  procedury
(chodzi o sprawne przełoĹźenie tego z polskiego na polski), w zamian za  minimum
jedna dietę radnego, tj. 2 500 zł, pod warunkiem, Ĺźe wygram, jeśli mi  ktoś
pomoĹźe...

Czyli ktoś ma wykonać pracę, za ktĂłrą *moĹźe ewentualnie* dostanie  wynagrodzenie?
Chyba te "finanse, budowanie i tworzenie" to nie jest to co mówi słownik.

--
Tomek

Data: 2010-08-24 07:20:06
Autor: xxxxx xxxx
Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...
Tomek <tomekziel@op.pl> napisał(a):
Czyli kto=C5=9B ma wykona=C4=87 prac=C4=99, za kt=C3=B3r=C4=85 *mo=C5=BC=
e ewentualnie* dostanie  wynagrodzenie?
Chyba te "finanse, budowanie i tworzenie" to nie jest to co m=C3=B3wi s=C5=
=82ownik.

Prawnik nie wykonuje pracy, bo dla prawnika zrobienie czegoś, co jest związane
z jego życiowym przeznaczeniem, powołaniem, nie jest pracą... Ty nie jesteś
prawnikiem i Twoja pomoc na nic mi się nie zda...

Data: 2010-08-24 09:22:18
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 24.08.2010 09:20, xxxxx xxxx pisze:

Prawnik nie wykonuje pracy, bo dla prawnika zrobienie czegoś, co jest związane
z jego życiowym przeznaczeniem, powołaniem, nie jest pracą...

GigaROTFL

Data: 2010-08-24 10:24:53
Autor: Jackare
Użytkownik "xxxxx xxxx" <redaktor_forum@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i4vrr6$3lm$1inews.gazeta.pl...

Prawnik nie wykonuje pracy, bo dla prawnika zrobienie czegoś, co jest związane
z jego życiowym przeznaczeniem, powołaniem, nie jest pracą... Ty nie jesteś
prawnikiem i Twoja pomoc na nic mi się nie zda...

W każdym razie jeżeli chodzi o podstawy demagogii masz już widać uchwycone przyczółki....
 To samo co napisałeś można powiedzieć o lekarzach, żołnierzach, sprzedawcach i politykach, a jakoś wszyscy chcą wynagrodzenia za to co robią. To dziady...

Data: 2010-08-24 14:09:24
Autor: ziutek

Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:i4vvlt$utb$1node1.news.atman.pl...
[...]

To dlatego politycy mają "diety"? Sądząc po twarzach co poniektórych - są to diety wysokotłuszczowe.

Szukam pomocy prawnej, zapłacę 2 500 zł...