Szukam pomysłu

Data: 2018-09-29 20:48:15
Autor: PeJot
Szukam pomysłu
Czołem. Szukam pomysłu na umocowanie torby na kierownicę. Zwykły, tani szmaciany model, który *opiera się o linki*, a to przerzutkom nie służy. Lepsiejsze torby mają sztywne mocowanie i zapewne są pozbawione tej przypadłości. Jakieś pomysły, najlepiej DIY ? Na razie zastanawiam się nad jakimś wysięgnikiem, mocowanym na średnicy podkładek a-head.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-09-29 22:51:05
Autor: ToMasz
Szukam pomysłu
W dniu 29.09.2018 o 20:48, PeJot pisze:
[...]

uchwyty na kierownice z "wysięgnikiem". Po taniości - ze starych odblasków. na bogato, z kierownicowych uchwytów na bidon. może tez być stary uchwyt na kierownice do kosza, zamiast kosza torba/sakwa.
nic mi do głowy nie przychodzi co by można było na aheda założyć. Chyba że tych podkładek masz z 10cm, to może jakiś trójnik z rurek plastikowych i to trzeciego otworu rurka z "trzymaczem" torby?

Daj znać co wymyśliłeś

ToMasz

Data: 2018-09-30 09:04:18
Autor: PeJot
Szukam pomysłu
W dniu 2018-09-29 o 22:51, ToMasz pisze:

nic mi do głowy nie przychodzi co by można było na aheda założyć. Chyba że tych podkładek masz z 10cm, to może jakiś trójnik z rurek plastikowych i to trzeciego otworu rurka z "trzymaczem" torby?

Właśnie mnie natchnełeś :)

Podkładek a-head mam ~60 mm. Na to dało by się założyć trójnik PP, przecięty wzdłuż, tak aby montować całość 2 opaskami, *bez zdejmowania kierownicy*. Pasować średnicowo będzie trójnik 40/20/40 mm. Podkładki a-head mają coś koło 36 mm, trzeba będzie podłożyć gumę. Do tego krótki wysięgnik z rury PP 20, a na końcu do podparcia sakwy trójnik ustawiony w poziomie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-10-01 12:41:16
Autor: Ignac
Szukam pomysłu
W dniu niedziela, 30 września 2018 09:03:51 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
> [...]

Podkładek a-head mam ~60 mm. Na to dało by się założyć trójnik PP, przecięty wzdłuż, tak aby montować całość 2 opaskami, *bez zdejmowania kierownicy*. Pasować średnicowo będzie trójnik 40/20/40 mm. Podkładki a-head mają coś koło 36 mm, trzeba będzie podłożyć gumę. Do tego krótki wysięgnik z rury PP 20, a na końcu do podparcia sakwy trójnik ustawiony w poziomie.

Po co, całe te alpejskie kombinacje, jak można zastosować
uchwyt do koszyka na rower, wybór jest szeroki, oto przykłady:
www.google.com/search?q=uchwyt+do+kosza+na+rower&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

Data: 2018-10-01 12:48:23
Autor: Ignac
Szukam pomysłu
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 21:41:19 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
> Po co, całe te alpejskie kombinacje, jak można zastosować
uchwyt do koszyka na rower, wybór jest szeroki, oto przykłady:
www.google.com/search?q=uchwyt+do+kosza+na+rower&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

A może dłuższy wysięgnik:
allegro.pl/uchwyt-kosza-klik-do-wspornika-kierownicy-283-i7512177300.html

Data: 2018-10-01 03:17:00
Autor: Olivander
Szukam pomysłu
no to już lepiej dać tę przedłużkę _zamiast_ kierownicy
albo kierę jak od bmxa (bywają czarne)
_______
    \__/

albo wręcz jak od Wigry (są tylko chromoniklowane)
__      __
    \__/

ja w "zagłębieniu" takich kierownic mojej kolekcji polskich skladaków mam torby
mocowane czteropunktowo rzepami, w miejscach zagięć rur kierownic

Data: 2018-10-01 14:48:36
Autor: cytawa
Szukam pomysłu
PeJot pisze:

[...]

Widzialem kiedys bardzo prosty i pomyslowy uchwyt. Z preta fi6 lub fi5 byly zrobione 'widly' o rozstawie wygietych hakow ok. 20 cm. Te widly kladlo sie od gory na kierownice a od spodu zapieraly sie o mostek kierownicy. Na czyms takim mozna bylo oprzec torbe.

Jan Cytawa

Data: 2018-10-01 18:53:55
Autor: Andrzej W.
Szukam pomysłu
W dniu 2018-09-29 o 20:48, PeJot pisze:
[...]

Kiedyś awaryjnie miałem tak:
Płaskownik aluminiowy bodajże 20 mm, przecięty wzdłuż na jakiś 10 cm.
Powstałe dwie blaszki wykręcone o 90 stopni, rozgięte, wyprofilowane w obejmę dopasowaną do podkładek a-head, na końcu dziurki i skręcone śrubką.
Nieprzecięty kawałek płaskownika wyprofilowany tak by podtrzymywał torbę w odpowiednim miejscu.
Drugi płaskownik wyprowadzony z dołu z miejsca mocowania lampki i połączony z tym pierwszym.
Tworzyło to całkiem mocny trójkąt.
Do zrobienia w godzinę

--
AWa.

Data: 2018-10-02 11:56:15
Autor: ń
Szukam pomysłu
Rzuć okiem, jakie pomysły ma Yepp i inni producenci.
Swoją drogą jestem dokładnie w tym samym punkcie - przeszkadzają nie tylko linki, ale i lampki, odblaski, liczniki.

-- -- -