Szukam pracowników poszkodowanych przez Bank Millen nium S.A.

Data: 2009-06-22 09:15:30
Autor: Maurycy Piec-Bocheński
Szukam pracowników poszkodowanych przez Bank Millen nium S.A.
Witam,

poszukuję kontaktu z osobami, które pracowały (bądź pracują nadal) w
Banku Millennium S.A. i w trakcie tej pracy doświadczyły szykan ze
strony pracodawcy: zaniżenia wynagrodzenia, zaniżenia bądź
niewypłacenia premii, mobbingu, zmuszania do pracy w godzinach
nadliczbowych itp.

Wystąpiłem do Sądu Pracy z pozwem przeciwko temu pracodawcy i są duże
szanse wygrania procesu. Chciałbym uzyskać od Was kilka informacji, w
zamian pomogę w ewentualnym napisaniu pozwu przez Was. Mam opinię
Państwowej Inspekcji Pracy, że ich kontrola potwierdziła, że
wspomniane praktyki były stosowane. Oczywiście, zapewniam anonimowość.

Kontakt: maurycy.piec.bochenski@gmail.com

MP-B

Data: 2009-06-22 19:02:48
Autor: Tomasz Nowicki
Szukam pracowników poszkodowanych przez Bank Millennium S.A.
Dnia Mon, 22 Jun 2009 09:15:30 -0700 (PDT), Maurycy Piec-Bocheński
napisał(a):

Witam,

poszukuję kontaktu z osobami, które pracowały (bądź pracują nadal) w
(...)

Nie boisz się? Przecież jesteś już trupem - to mafia, nie wybaczą ci...

;)

T.

Szukam pracowników poszkodowanych przez Bank Millen nium S.A.