Szukam programu do aranżacji mieszkania

Data: 2013-02-23 22:20:54
Autor: Ewaryst
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Mam małe mieszkanie i chcę je inaczej urządzić
bez ponoszenia bardzo dużych kosztów.
W tym celu szukam darmowego programu
pozwalającego przyjrzeć się różnym aranżacjom
na podstawie posiadanych mebli i sprzętów
z ewentualnym dokupieniem paru niezbędnych
elementów.

Proszę o wskazanie programów, które pozwalają
zrobić coś takiego.

Ewaryst

Data: 2013-02-23 22:28:04
Autor: .:Artur:.
Szukam programu do aranżacji mieszkania
autocad wypuscil cos takeigo ale tam sa tylko "jego" meble itd.
jest to aplikacja webowa...

..:Artur:.

Data: 2013-02-23 23:25:58
Autor: Ewaryst
[...]

Jako pewna ogólna wizja mógłby się przydać.
Co to za program? Co to znaczy "aplikacja webowa" - nie znam się
na tym.

Ewaryst

Data: 2013-02-23 23:29:32
Autor: .:Artur:.
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Jako pewna ogólna wizja mógłby się przydać.
Co to za program? Co to znaczy "aplikacja webowa" - nie znam się
na tym.

szczegoly tu:
http://www.homestyler.com/

--
..:Artur:.

Data: 2013-02-24 12:05:38
Autor: Ewaryst
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Dzięki za odpowiedzi.

Po wygooglowaniu odpowiednich haseł można otrzymać
listę róźnych programów, a każdy jest zachwalany,
czemu nie należy się dziwić.
Zależałoby mi na rekomendacji jakiegoś, najlepiej
darmowego, programu, którego ktoś (nieprofesjonalista
jak ja) skutecznie używa(ł).
Ważne jest by program mógł być użyty do aranżacji wnętrza
małego mieszkania (M2).

Ewaryst

Data: 2013-02-23 23:26:12
Autor: monter.FM
W dniu 2013-02-23 22:20, Ewaryst pisze:
[...]

Kiedyś, ponad 11 lat temu, testowałem ten program:
http://ecru.pl/wersje-demo

Pamiętam, że napisałem dość prosty skrypt pozwalający zapisać projekt.
Myślę, że obecna wersja na to by nie pozwoliła :)

--
http://monter.fm/

Data: 2013-02-24 06:49:04
Autor: br.reszka
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Wypróbuj darmowy Sweet Home 3D.
http://www.sweethome3d.com/pl/index.jsp

Data: 2013-02-24 12:23:34
Autor: adam
[...]

Przeszukaj grupę, było takie pytanie ok rok temu i ok 3 lata temu.

Data: 2013-02-24 14:33:33
Autor: awow
Szukam programu do aranżacji mieszkania

Którą grupę?

Tą na której piszesz, czyli pl.misc.budowanie.

Data: 2013-02-24 15:26:53
Autor: Ewaryst
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Którą grupę?

Tą na której piszesz, czyli pl.misc.budowanie.

Piszę na trzy grupy od razu, stąd moje pytanie.
Czy istnieje archiwum tej grupy żeby można było
przeszukiwać wg daty?
Może pamiętasz tytuł i/lub autora?

Ewaryst

Data: 2013-02-25 10:14:36
Autor: Maciek
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Dnia Sun, 24 Feb 2013 15:26:53 +0100, Ewaryst napisał(a):

Piszę na trzy grupy od razu

Ale powinienes ustawic FUT-a (Follow-up to:).

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-02-25 13:48:08
Autor: adam
W dniu 2013-02-24 15:26, Ewaryst pisze:
[...]

Niestety nie pamiętam, ale wątki były - zapamiętałem bo sam skorzystałem z jakiegoś programu wtedy. Ale programu też nie pamiętam, po awarii kompa straciłem wszystko.

W wolnej chwili może przeszukam grupę i Ci podeślę. Na szybko google powiedziały
http://cadboard.net/viewtopic.php?f=5&t=23

Data: 2013-02-25 14:46:25
Autor: Ewaryst
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Piszę na trzy grupy od razu
Ale powinienes ustawic FUT-a (Follow-up to:).
Gdzie mam to ustawić?

W wolnej chwili może przeszukam grupę i Ci podeślę.
Na szybko google powiedziały
http://cadboard.net/viewtopic.php?f=5&t=23
Dziękuję. To bardzo miło z Twojej strony.

Ewaryst

Data: 2013-02-26 16:22:15
Autor: adam
Szukam programu do aranżacji mieszkania

Dziękuję. To bardzo miło z Twojej strony.

To było tu:
https://groups.google.com/forum/?fromgroups=&hl=pl#!search/prosty$20program$20do$20aran%C5%BCacji$20wn%C4%99trz/pl.misc.budowanie/4TO8uqTK8TY/2Zsul829I9cJ

Ja korzystałem ze SweetHome. Dobry, ale sporo czasu trzeba (przynajmniej na początku) żeby wklepać wszystkie dane.
http://www.sweethome3d.com/pl/index.jsp

Data: 2013-02-26 17:42:38
Autor: Ewaryst
[...]

Jestem Ci bardzo wdzięczny

Ja korzystałem ze SweetHome. Dobry, ale sporo czasu trzeba (przynajmniej
na początku) żeby wklepać wszystkie dane.
http://www.sweethome3d.com/pl/index.jsp

Myślę, że dam sobie radę. :-)

Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Ewaryst

Data: 2013-02-25 19:45:47
Autor: PC
Szukam programu do aranżacji mieszkania
Data: 2013-02-26 12:06:26
Autor: T.
[...]

Google SketchUp. Korzystałem z niego jak sobie mebelki projektowałem.
http://www.sketchup.com/intl/en/

T.

Szukam programu do aranżacji mieszkania