Szukam przedniego pulleya do sportsrera 2002r.

Data: 2012-07-18 20:17:07
Autor: Kuczu
Szukam przedniego pulleya do sportsrera 2002r.
W dniu 2012-07-18 07:22, Odys pisze:
Jak w temacie poszukuję przedniego pulley'a 29 zębów w dobrym stanie do sportstera 2002r.

Zuzylo sie czy chcesz zmienic przelozenie ??

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-18 12:22:17
Autor: Odys
Szukam przedniego pulleya do sportsrera 2002r.

Zuzylo sie czy chcesz zmienic przelozenie ??

jedno i drugie, latam więcej poza miastem wiec przy okazji chciałem zmienić przełożenie. Poza tym hara¶ to sprzęt który jak kupisz to nie my¶lisz o naprawach tylko o tym co w nim zmienić :)

teoretykom dziękujemy za komentarze

Odys

Data: 2012-07-18 22:28:55
Autor: Kuczu
W dniu 2012-07-18 21:22, Odys pisze:

Zuzylo sie czy chcesz zmienic przelozenie ??

jedno i drugie, latam więcej poza miastem wiec przy okazji chciałem zmienić przełożenie. Poza tym haraś to sprzęt który jak kupisz to nie myślisz o naprawach tylko o tym co w nim zmienić :)

teoretykom dziękujemy za komentarze

Odys

to ile zebow masz teraz ? 27 jak w 883 ? Bo 29 to byl standard w 1200.

Data: 2012-07-18 13:36:05
Autor: Odys
Szukam przedniego pulleya do sportsrera 2002r.

to ile zebow masz teraz ? 27 jak w 883 ? Bo 29 to byl standard w 1200.

mam standard czyli 27 ale szukam 29 przy  pojemno¶ci 883. Zdaje sobie sprawę ze zmiany ale generalnie nigdzie mi sie nie spieszy jak jadę motorkiem i w 90% jeżdżę solo

Odys
-- --
XLH 885 ( Grupa lublin)

Data: 2012-07-18 22:48:23
Autor: Kuczu
W dniu 2012-07-18 22:36, Odys pisze:

to ile zebow masz teraz ? 27 jak w 883 ? Bo 29 to byl standard w 1200.

mam standard czyli 27 ale szukam 29 przy  pojemnoĹ›ci 883. Zdaje sobie sprawÄ™ ze zmiany ale generalnie nigdzie mi sie nie spieszy jak jadÄ™ motorkiem i w 90% jeĹĽdĹĽÄ™ solo

na amerykanskim ebayu zawsze jest pare sztuk za rozsadne pieniadze.