Szukam ramy

Data: 2012-03-11 15:38:09
Autor: Rafał Błęcki
Szukam ramy
Parę dni temu chciałem wymienić stery z przerażeniem zauważyłem niewielkie pęknięcie w główce ramy. Szukam zatem nowej. Przejrzałem sklepy i niestety nie mogę znaleźć czegoś co spełniało by moje warunki. Może znacie coś, co moglibyście mi polecić.
Rama
- nowa
- koła 26 cali
- hamulce v-brake
- mocowanie suportu 68mm
- musi mieć otwory pod mocowanie bagażnika (po bokach rurek, nie jedna na środku)
- możliwie najlepsza do 1000PLN (czyli lekka i mocna)
- Najlepiej pół zintegrowane stery 44mm

Coraz mniej dobrych ram ma mocowanie do v-brake i bagażnika a to warunek konieczny.
Jeżeli wiecie gdzie mogę taką ramę kupić - napiszcie

Dzięki

Data: 2012-03-11 16:49:41
Autor: Rafał Błęcki
Szukam ramy
nie dodałem że rozmiar między 17 a 18 cali.

Szukam ramy