Szukam ramy do SS

Data: 2011-04-04 03:41:40
Autor: Kuba Abuk
Szukam ramy do SS
On Apr 4, 9:45 am, "pablo eldiablo" <jazzee.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Czesc

mam zamiar zlozyc sobie hardtaila na kolach 26", ale bez zewnetrznych
przerzutek (planuje Rohloffa 14 albo Alfine 11).
Zalozenie jest takie, ze rama ma miec poziome tylne haki albo suport w
mimosrodzie - chcialbym uniknac napinaczy lancucha.

Rower ma byc lekki i dzielny w terenie.
Jakies pomysly na rame?..

Na razie znalazlem dwa modele felta, nine solo dla kol 29" i miejska x-city
700c, obie z mimosrodami - i obie niezbyt pasujace do mojego planu ;-)

Rama ma jezdzic z amorem 100mm i hamulcem tarczowym.
Jakies pomysly? :-)

Moze o ramę popytaj dystrybutora KTMa - OIDP w 2009 lub 2010 był model
z Rohloffem
Z innych, nieco ciężkawych, propozycji:Kona Explosif 26" sprzed 2009,
On-one Inbreed 26".

Zdravim,
Kuba

Data: 2011-04-04 18:34:48
Autor: Panek
Szukam ramy do SS
Kuba Abuk <j.gruchota@gmail.com> napisał(a):
Z innych, nieco ciężkawych, propozycji:Kona Explosif 26" sprzed 2009,

Model z 2010 roku http://www.konaworld.co/bike.cfm?content=explosif mz jest całkiem cool i wcale nie taki ciężki, chyba że koniecznie musi być alu, choć ja powtórzę za Koną :"steel is real" :-). No i ma regulowany wheelbase - ustawiasz raz i nie trzeba żadnych suportów z mimośrodem.

Pozdravqvam
Panek

Data: 2011-04-06 06:49:23
Autor: pablo eldiablo
Szukam ramy do SS
Panek <jp88nagazetatoczkapl> napisał(a):
> [...]

Model z 2010 roku http://www.konaworld.co/bike.cfm?content=explosif mz jest całkiem cool i wcale nie taki ciężki, chyba że koniecznie musi być alu, choć ja powtórzę za Koną :"steel is real" :-). No i ma regulowany wheelbase - ustawiasz raz i nie trzeba żadnych suportów z mimośrodem.

No i to by bylo to :-)
Kona explosif w rozmiarze 19" jest chyba najblizsza temu, czego szukam :-)

Dzieki!

Data: 2011-04-08 11:25:26
Autor: pablo eldiablo
Szukam ramy do SS
pablo eldiablo <jazzee@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Panek <jp88nagazetatoczkapl> napisał(a): > Kuba Abuk <j.gruchota@gmail.com> napisał(a):

No i to by bylo to :-)
Kona explosif w rozmiarze 19" jest chyba najblizsza temu, czego szukam :-)

Dzieki!

No i piekna, czarna, chromowomolibdenowa rama zamowiona :-)
Troche potrwa, zanim dotrze z Kalifornii - ale to wlasnie taka rame chcialem :-)

--

Szukam ramy do SS