Szukam rzetelnego wulkanizatora we Wrocławiu

Data: 2010-06-09 22:01:50
Autor: Yorick
Szukam rzetelnego wulkanizatora we Wrocławiu
Witam, Poszukuję namiarów na dobrego, sprawdzonego wulkanizatora motocyklowego we
Wrocławiu.   Z góry dziękuję za pomoc.

--
Yorick
LS 650

Data: 2010-06-09 22:28:16
Autor: Budyń
Użytkownik "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisał w wiadomości news:xta272j9znx5$.1tbovl10smlh9.dlg40tude.net...
Witam,

Poszukuję namiarów na dobrego, sprawdzonego wulkanizatora motocyklowego we
Wrocławiu.

a w serwisie hondy na rakowej pytałe? 100lat juz tam nie byłem, nie wiem co teraz mają.

b.

Data: 2010-06-09 23:32:30
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
Szukam rzetelnego wulkanizatora we Wrocławiu
Witam !
Ja korzystałem z usług StylAuto na Ulanowskiego (Krzyki) - maja
wyważarkę automagiczną do kół motocyklowych i zaklinali się swojego
czasu (po mojej wizycie ;) ), że już mają adapter do wyważania tylnych
kół do BMW.

Pozdrawiam,

Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS

Szukam rzetelnego wulkanizatora we Wrocławiu