Szukam serwera - czesc 2

Data: 2009-07-02 20:32:51
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Szukam serwera - czesc 2
On Thu, 2 Jul 2009 18:49:25 +0200, "Fantom"
<szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> wrote:

Witam
Po ostatnich poszukiwaniach kupilem juz jeden serwer (ibm x3400). Ale teraz szukam juz kolejnego i tu mam jeszcze gorzej. Chyba ktos sobie wypatrzyl konkretna maszyne bo parametry mnie zabijaja. Podstawowe to :
- serwer tower / 4U (pasujacy do szafy 80 cm)
- RAID 5 z 3 dyskow SAS 500 GB
- 2 x quad E5460 (3,16 GHz)

I nie liczac pozostalych parametrow to juz mi narobilo sporo problemow. Nie udalo mi sie nic takiego znalezc ! Calosc musi byc zlozona przez producenta (lacznie z wlozeniem dyskow).
Jakas pomoc ?

WejdĹş sobie na stronÄ™ Della i zerknij w konfiguratorze na Dell
PowerEdge PET610. To odnośnei obudowy, dyskow i plyty pod 2 sztuki
Xeon-ow. W konfiguratorze nie ma tych procesorow do wyboru ale zapytaj
pomocy.

Z mniejszych firm masz np. serwery Thomas Krenn SR108:
http://www.thomas-krenn.com/pl/systemy-serwerowe/serwery-tower/intel-dual-cpu/serwer-sr108.html
Dwa takie Xeony z obudowie ower/rack i 3 dyski SAS to ~4k€

Albo moge ci podac namiary na firme ktora zlozy ci serwery np. na
elemtach Tyan-a.

Zdrowko

Data: 2009-07-02 20:59:08
Autor: Fantom
Szukam serwera - czesc 2
[...]

On ma 5U obudowe
Przegladnalem della, intela, suna, ibma, hp, FS i inne - no jakas lipa. w sumie FS byl najblizej - ale dyskow takich nie maja :(

Z mniejszych firm masz np. serwery Thomas Krenn SR108:
http://www.thomas-krenn.com/pl/systemy-serwerowe/serwery-tower/intel-dual-cpu/serwer-sr108.html
Dwa takie Xeony z obudowie ower/rack i 3 dyski SAS to ~4k€

To tez widzialem. Nei maja i nie polecaja hdd sas wiekszych niz 300 GB

Fantom

Data: 2009-07-02 21:08:24
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Szukam serwera - czesc 2
On Thu, 2 Jul 2009 20:59:08 +0200, "Fantom"
[...]

Zapytaj ich mailem. W konfiguratorze na stronie nie maja ale sa bardzo
elastyczni i mozna u nich zawsze zamowic cos niestandardowego.

Zdrowko

Szukam serwera - czesc 2