Szukam serwisu GSM - Warszawa Ursynów lub Mokotów.

Data: 2010-07-03 02:40:45
Autor: Igor \"Ibanezq\" Adamiak
Szukam serwisu GSM - Warszawa Ursynów lub Mokotów.
Nokia 6300. Kilka razy zaśliniona przez syna - wysychała i wstawała. Teraz n-ty raz spadła i powiedziała bye-bye - nie włącza się. Nokia Care ma w nosie taki przypadek, gwarancja oczywiście unieważniona.
Może ktoś polecić w miarę rzetelny serwis, który podejmie sie reanimacji?

Dzięki za pomoc,

Data: 2010-07-03 10:15:53
Autor: Tomek
Szukam serwisu GSM - Warszawa Ursynów lub Mokotów.

Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wp.pl> napisał

Nokia Care ma w nosie taki przypadek

A ty wziąłbyś na siebie odpowiedzialność ponaprawczą po przeżartym kwasem telefonie? Trzeba by być idiotą, żeby naprawić i dać na naprawę gwarancję. Dlatego odmówili. To w pełni logiczne.

Data: 2010-07-03 13:23:33
Autor: Igor \"Ibanezq\" Adamiak

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:i0mrju$7at$1news.onet.pl...

[...]

Zaraz. Ale czy ja to kwestionuję w jakiś sposób czy co???
Jestem inżynierem elektronikiem - jakieś pojęcie o tym mam.
Zresztą byłem pewny na 99%, że tak będzie ale telefon był na gwarancji to co mi zależalo zaryzykować i go oddać do Nokia Care?

Data: 2010-07-03 13:31:22
Autor: Tomek
Szukam serwisu GSM - Warszawa Ursynów lub Mokotów.

Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> napisał

Zaraz. Ale czy ja to kwestionuję w jakiś sposób czy co???

Wcale:

Nokia Care ma w nosie taki przypadek.

Data: 2010-07-03 14:04:24
Autor: Igor \"Ibanezq\" Adamiak
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:i0n72f$3r1$1news.onet.pl...

Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> napisał

Zaraz. Ale czy ja to kwestionuję w jakiś sposób czy co???

Wcale:

Nokia Care ma w nosie taki przypadek.

Uzasadnij. To jest stwierdzenie faktu.

Data: 2010-07-05 17:18:04
Autor: Tomek
[...]

Mam to w nosie, żeby Ci tłumaczyć, skoro sam tego nie pojąłeś. Ogólnie zauważa się prostackie odzywki typu:
"wskaż" "uzasadnij" "pokaż źródło" w momencie braku argumentów bądź też braku wytłumaczenia i niepojętej wręcz checi trollowania.

Data: 2010-07-03 16:38:36
Autor: Piotr M

Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0m0ue$lvl$1@news.onet.pl...

Może ktoś polecić w miarę rzetelny serwis, który podejmie sie reanimacji?

Może zapytaj na pl.regionalne.warszawa południe Warszawy duży obszar, to jest prawdopodobieństwo że ktoś korzystał z jakiegoś serwisu i poleci. Tylko że ten model jest już dość tani (raz udało mi sie kupić nówkę z salony za 150zł) i duże prawdopodobieństwo że nie będzie się opłacać naprawiać. Może dobrze iść do pierwszego lepszego i zdiagnozować. O ile diagnoza nie jest płatna. Jest?

BTW.
Ale to mówisz że tak zaśliniło, że aż zwarcie jakieś nastąpiło? wow :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-05 16:55:06
Autor: Tomek
Szukam serwisu GSM - Warszawa Ursynów lub Mokotów.

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał

Ale to mówisz że tak zaśliniło, że aż zwarcie jakieś nastąpiło? wow :)

Poczytaj o ślinie dziecka w miejscu styków systemowych. Działa jak kwas na ścieżki drukowane.

Szukam serwisu GSM - Warszawa Ursynów lub Mokotów.