Szukam spokojnej grupy turyst贸w motocyklowy ch z po艂udnia.

Data: 2010-03-31 23:14:27
Autor: Tekus
Szukam spokojnej grupy turyst贸w motocyklowy ch z po艂udnia.
W dniu 2010-03-31 22:21, CUT pisze:

Poszukuj臋 kontaktu z osobami lubi膮cymi dalsz膮 i bli偶sz膮 turystyk臋 na
2oo. Napisa艂em spokojn膮 turystyk臋 gdy偶 nie bawi mnie zap.....ie 160km/h
i wi臋cej przez Europ臋 po autostradach. M贸j klimat ociera si臋 raczej o
w膮skie, kr臋te alpejskie uliczki :)
Spokojna turystyka po ciekawych miejscach w Polsce i innych krajach
Europy - to do tego potrzebuj臋 kompan贸w :) .
To mo偶e advrider.pl?

--
Tekus
zapraszam: tekus.net

Data: 2010-04-01 00:37:01
Autor: CUT
Szukam spokojnej grupy turyst贸w motocyklowy ch z po艂udnia.
W dniu 2010-03-31 23:14, Tekus pisze:

To mo偶e advrider.pl?

Przegl膮dam. Ale tam to ni moja liga :), ja nie opuszczam cywilizacji.(jestem zwolennikiem TomToma, a nie Garmina :) )

Data: 2010-04-02 11:34:20
Autor: All
Szukam spokojnej grupy turys t贸w motocyklowych z po艂udnia.

U偶ytkownik "CUT" w news:4bb3ce90$1news.home.net.pl...

/.../
Przegl膮dam. Ale tam to ni moja liga :), ja nie opuszczam cywilizacji.(jestem zwolennikiem TomToma, a nie Garmina :) )

;). To mo偶e zajrzysz na ... sworam ?

--
All
KLE500 (Klara)

Szukam spokojnej grupy turyst贸w motocyklowy ch z po艂udnia.