Szukam starego akumulatora motocyklowego

Data: 2013-02-05 16:26:01
Autor: J_K_K
Szukam starego akumulatora motocyklowego
W dniu 2013-02-05 16:14, yahu pisze:
Cześć,

Może ktoś ma do oddania stary, niekoniecznie w pełni sprawny, jak najmniejszy gabarytowo akumulator w Warszawie?
Potrzebuję do domowych eksperymentów ;)

Pozdrawiam
yahu
yahu79@gmail.com

Gratis chcesz, czy za równowartość kaucji ;) ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-02-05 14:45:46
Autor: yahu79
> [...]

> Potrzebuję do domowych eksperymentów ;)

Gratis chcesz, czy za równowartość kaucji ;) ?

Im taniej, tym lepiej ;)
A kaucja jaka jest za taki akumulator? Z chęcią ją zwrócę jeśli nie będzie z kosmosu ;)

Pozdrawiam
Jasiek

Data: 2013-02-06 07:40:40
Autor: adam
Szukam starego akumulatora motocyklowego

Im taniej, tym lepiej ;)
A kaucja jaka jest za taki akumulator? Z chęcią ją zwrócę jeśli nie będzie z kosmosu ;)

Na allegro, za 50PLN (z przesylka) masz aku do skutera.
Pzdr
Adam

Data: 2013-02-06 09:12:17
Autor: Viking
W dniu 2013-02-06 07:40, adam pisze:

[...]

A za darmo mogę Ci dać mój stary od Czarnuli, napisz na priv. Do odebrania na Baletowej w Wawie może być,albo w Mińsku Maz. Nie ma problema.
--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Szukam starego akumulatora motocyklowego