Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG

Data: 2012-03-25 22:35:33
Autor: BlueTWIN
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
Salut,

Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

Ostatnio był widziany: http://gielda.scigacz.pl/Yamaha,TDM,850,TDM850,M1248127.html

Zdrav,
--
BlueTWIN
ex-CZ/TDM/FJR

Data: 2012-03-26 07:13:03
Autor: Don Pedro
W dniu 2012-03-25 22:35, BlueTWIN pisze:
Salut,

Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

Ostatnio był widziany:
http://gielda.scigacz.pl/Yamaha,TDM,850,TDM850,M1248127.html

O, wiosna, wszystko spod ziemi wyłazi :)

--
pozdr
DP

Data: 2012-03-26 20:47:23
Autor: Gunter
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG

Użytkownik "BlueTWIN" <twintwin@motocykle.org> napisał w wiadomo¶ci
Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

Ostatnio był widziany: http://gielda.scigacz.pl/Yamaha,TDM,850,TDM850,M1248127.html

BTW - czy mozesz cos napisac o TDM. Widze ze jest wybor, ze za male pieniadze mozna kupic niezle moto o ktorym generalnie pisza dobrze, ale nie znam nikogo kto ma/mial TDM-a i chcial sie podzielic spostrzezeniami.

Gunter

Data: 2012-03-26 22:58:35
Autor: SkiMir
Szukam swojego by�ego motocykla tj. TDM 850 MIG
W dniu 2012-03-26 20:47, Gunter pisze:

BTW - czy mozesz cos napisac o TDM. Widze ze jest wybor, ze za male
pieniadze mozna kupic niezle moto o ktorym generalnie pisza dobrze, ale nie
znam nikogo kto ma/mial TDM-a i chcial sie podzielic spostrzezeniami.

No miałem/mam więc możesz pytać.

--
M.

Data: 2012-03-26 23:37:58
Autor: Michal Demczuk
On 26 Mar, 20:47, "Gunter" <gun...@onet.pl> wrote:
Użytkownik "BlueTWIN" <twint...@motocykle.org> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

pieniadze mozna kupic niezle moto o ktorym generalnie pisza dobrze, ale nie
znam nikogo kto ma/mial TDM-a i chcial sie podzielic spostrzezeniami.

Poczytaj tu: http://www.scigacz.pl/Uzywana,Yamaha,TDM,850,po,100,000,km,14841.html
o moim :)
Zawsze mozesz do mnie sie odezwać.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2012-03-27 08:50:54
Autor: Gunter
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG

Użytkownik "Michal Demczuk" <michal72@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:073d4dfd-4c18-425c-b9c2-af73fc08a1bbl18g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Chcialem poczytac, na prawde chcialem, ale jak zobaczylem sikacz.pl i autor "Lovtza" to mnie od razu otrzasa z obrzydzenia, wiec jednak sobie daruje kolejny niekompetentny tekst tego ignoranta.
Interesowala mnie opinia wlasciciela, a nie banalne stwierdzenia..

Gunter

Data: 2012-03-27 00:53:17
Autor: Michal Demczuk
On 27 Mar, 08:50, "Gunter" <gun...@onet.pl> wrote:
Użytkownik "Michal Demczuk" <micha...@interia.pl> napisał w wiadomo¶cinews:073d4dfd-4c18-425c-b9c2-af73fc08a1bbl18g2000vbx.googlegroups.com....
> [...]

kolejny niekompetentny tekst tego ignoranta.
Interesowala mnie opinia wlasciciela, a nie banalne stwierdzenia..

To zadaj mi konkretne pytanie, to Ci odpowiem. Ten motocykl mam od 13
lat wiec rozumiesz, napisze cos, i okaze sie ze to banalne
stwierdzenia :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2012-03-27 11:06:55
Autor: AZ
On 03/27/2012 08:50 AM, Gunter wrote:

[...]

Nie wiedziałem, że 100 000 km dla motocykla to duży przebieg żeby robić z
tego tak± sensację? No ale patrz±c na wszystkie sztuki na Allegro typu 16 letni motocykl z 20kkm przebiegu to może wydawać się sporo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-28 10:37:56
Autor: Kefir
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
Elou!

> [...]

"Lovtza" to mnie od razu otrzasa z obrzydzenia, wiec jednak sobie daruje

Nie znamy sie, ale gdybysmy sie spotkali to stawiam piwo albo co¶
lepszego. Szacunek i piatka.

Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

Data: 2012-03-26 22:27:19
Autor: Sir Piernik
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 8 50 MIG
BlueTWIN pisze:
....>8
Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

Kurcze, wykopaliska!! :)
A myslisz ze oddales go w dobre rece i warto odkupic?
Pomysl o Bandicie N!!
Wracasz do zywych, jak widze :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
   B12N

Data: 2012-03-26 23:40:38
Autor: T.F.
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
"Sir Piernik" ...

Pomysl o Bandicie N!!

Piekny sprzet.
Wiem, bo ... mialem :-)

PS:
yewentualnie jeszcze xjr1300

--
T.F.

Data: 2012-03-27 00:00:34
Autor: Arni
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
On 26.03.2012 23:40, T.F. wrote:

koniec ¶wiata.. rzeczywiscie wszystko na wiosne wyłazi spod ziemi :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-03-27 00:34:19
Autor: Tomek Wozniakowski
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
   Czesc :)

W dniu 2012-03-27 00:00, Arni pisze:
On 26.03.2012 23:40, T.F. wrote:

koniec ¶wiata.. rzeczywiscie wszystko na wiosne wyłazi spod ziemi :)

Noooo... ;P

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2012-03-27 07:31:37
Autor: ErneST Rygielski

On 26.03.2012 23:40, T.F. wrote:

koniec ¶wiata.. rzeczywiscie wszystko na wiosne wyłazi spod ziemi :)

Noooo... ;P

Może jeszcze motocykl kupił?! ;))

Data: 2012-03-30 21:23:27
Autor: BlueTWIN

W dniu 2012-03-27 07:31, ErneST Rygielski pisze:
Może jeszcze motocykl kupił?! ;))

Nie kupił, ale kto wie ;-)

Zdrav,
--
BlueTWIN

Data: 2012-03-31 04:20:37
Autor: paweł szczygieł
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG

Nie kupił, ale kto wie ;-)

Zdrav,
--
BlueTWIN

Hej
szukaj, kupuj ;-)) i zajrzyj na tdm.pl, może jeszcze gdzie¶ ta tdma
żyje jeszcze.
ps.powiem więcej  .... jakby¶ chciał kpl w oldskulu zrobić to mam od
niej jeszcze oryginale h&b juniory, ale boki - central skończył żywot
jakie¶ 2 lata temu ;-))))

pozdrawiam
paweł gtr1400

Data: 2012-04-04 21:29:12
Autor: BlueTWIN

W dniu 2012-03-31 13:20, paweł szczygieł pisze:
ps.powiem więcej  .... jakby¶ chciał kpl w oldskulu zrobić to mam od
niej jeszcze oryginale h&b juniory, ale boki - central skończył żywot
jakie¶ 2 lata temu ;-))))
Jest to jaki¶ pomysł - może po kawałku j± znajdę ;-)

Mówisz, że tdm.pl żyję ... może zajrzę też na Carpe-TDM.

Zdrav,
--
BlueTWIN
ex-CZ,TDM,FJR

Data: 2012-03-27 10:02:08
Autor: tango
  Arni napisał:
On 26.03.2012 23:40, T.F. wrote:

koniec ¶wiata.. rzeczywiscie wszystko na wiosne wyłazi spod ziemi :)

Rozmarzla troche to i da sie wylezc ;)

tango

Data: 2012-03-27 16:58:36
Autor: Monster
Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 8 50 MIG
W dniu 2012-03-26 22:27, Sir Piernik pisze:
BlueTWIN pisze:
...>8
Tak mnie naszło, żeby "odkupić" swój drugi motocykl.

Kurcze, wykopaliska!! :)
A myslisz ze oddales go w dobre rece i warto odkupic?
Otóż to,ja niedawno odnalazłem swój M900 na alledrogo za pół tego co oddałem,ale nie chcę,taki kibel z niego zrobili:-(

--
Tomek
BMW R1100S

Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG