Szukam torowego roweru do przymierzenia.

Data: 2009-07-03 03:44:58
Autor: Łukasz
Szukam torowego roweru do przymierzenia.
Witam.

Mysle sobie sprawic rame torowa, ale zanim wydam kase chcialbym
zobaczyc jak na czyms takim sie jezdzi. Czy ktos na terenie Warszawy
ma rower torowy na osobe o wzroscie 180-190cm i dalby mi sie na nim
przejechac?
Oddam zegarek i moje ostre kolo w zastaw ;)

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-03 04:16:23
Autor: Łukasz
Szukam torowego roweru do przymierzenia.
On Jul 3, 12:58 pm, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Na tor pojedź.

A gdzie w Warszawie jest jakis tor, bo na razie zadnego nie udalo mi
sie znalezc? I czy da sie tam wypozyczyc rower?

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-03 13:36:55
Autor: KuFeL
Łukasz pisze:
[...]

ponoc super tor jest w Pruszkowie. Jakies mistrzostwa sie ostatnio odbywaly.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-07-03 13:38:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szukam torowego roweru do przymierzenia.

Na tor pojedź.

A gdzie w Warszawie jest jakis tor, bo na razie zadnego nie udalo mi
sie znalezc? I czy da sie tam wypozyczyc rower?

Zadałeś sobie trud wpisania w google?
http://www.bgzarena.com/

zyga

Data: 2009-07-03 04:47:12
Autor: Łukasz
Szukam torowego roweru do przymierzenia.
On 3 Lip, 13:38, "Zygmunt M. Zarzecki"

> A gdzie w Warszawie jest jakis tor, bo na razie zadnego nie udalo mi
> sie znalezc? I czy da sie tam wypozyczyc rower?

Zadałeś sobie trud wpisania w google?http://www.bgzarena.com/

Niestety na stronie nie pisze nic o możliwości wypozyczenia tam
roweru. Czy ktos wie o jakiejs wypozyczalni na tym torze?

Dodatkowo, poniewaz rower mialby byc uzytkowany w miescie wolalbym
przetestowac mozliwosc skrecania, manewrowania itd. O to na torze
raczej trudno, prawda?

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-03 07:20:21
Autor: MiSzA (praca)
On Jul 3, 1:47 pm, Łukasz <uka...@gmail.com> wrote:

> [...]

Dodatkowo, poniewaz rower mialby byc uzytkowany w miescie wolalbym
przetestowac mozliwosc skrecania, manewrowania itd. O to na torze

Sprawa ma się tak: chcesz wejść na tor - płacisz.
Jeżeli nie jesteś z klubu - taka przyjemność będzie Cię kosztować
drobne 400 zł za godzinę wynajęcia toru (przyłączenie się do treningu
raczej nie wchodzi w grę); sprawdź no może na stronie FizjoTechu (klub
integracyjno - sportowy z Wawy) kiedy będą mieć trening - może się
umówisz i pogadasz trochę to się czegoś dowiesz.

Napisz też więcej na temat tego czego szukasz - bo jest różnica między
torowym a w miarę u nas popularnym ostrym kołem: inna geometria,
widełki itp. Jest też spora różnica między rowerem torowym starym - a
nowszym; inaczej też się jeździ na torowym z szosowym widelcem - a
inaczej z "oryginalnym" torowym - inne kąty wyprzedzenia, inna
charakterystyka prowadzenia. Jeżeli szukasz osprzętu do OK, to zacznij
od jakieś starawej klasycznej stalowej ramy i kombinuj tylne koło z
nakręcanym trybem z odpowiednim rozstawem - zresztą podano już w tym
wątku kopalnie wiedzy - strona nieocenionego Sheldona Browna.

Data: 2009-07-03 16:30:14
Autor: fabian
MiSzA (praca) wrote:
[...]

Z tego co zrozumiałem to wątkotwórca ma już OK, pewnie nie torowe i chciałby zobaczyć jak się jeździ na rowerze torowym.

Fabian.

Data: 2009-07-03 08:46:31
Autor: Łukasz
On 3 Lip, 16:30, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
> [...]

Z tego co zrozumiałem to wątkotwórca ma już OK, pewnie nie torowe i
chciałby zobaczyć jak się jeździ na rowerze torowym.

Obecnie mam ostre koło zrobione na bazie starej kolarzówki,
wg. wszelkich informacji jakie udalo mi sie wygooglac rama jest na
mnie za duza, (65cm rura podsiodlowa przy wzroscie 188 - za malo
czytalem przed kupnem ;p )
jezdzi sie tez troszke gorzej niz na mniejszej kolarzowce kumpla -
bardziej twardo, wolniejsze przyśpieszenie (przy takim samym
przelozeniu na obu rowerach), i tak jakby mniej komfortowo (nie
wykluczam placebo :P ).

Dlatego właśnie mysle nad zmianą ramy i staram sie przed zakupem
poprobowac tego i owego ;)

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-03 13:51:04
Autor: KuFeL
Łukasz pisze:
[...]

a telefonu na stronie nie ma? czasem dziwi mnie ze ludzie tak na okolo szukaja odpowiedzi na banalne pytania.

Dodatkowo, poniewaz rower mialby byc uzytkowany w miescie wolalbym
przetestowac mozliwosc skrecania, manewrowania itd. O to na torze
raczej trudno, prawda?

napewno spotkasz tam wielu jezdzacych. Moze z kims sie zgadasz i da Ci przetestowac

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-07-03 13:59:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Za kufel piwa.
;-)

zyga

Data: 2009-07-03 14:03:09
Autor: Tomasz Minkiewicz
Szukam torowego roweru do przymierzenia.
On Fri, 3 Jul 2009 04:47:12 -0700 (PDT)
Łukasz <ukaszg@gmail.com> wrote:

> [...]

Dodatkowo, poniewaz rower mialby byc uzytkowany w miescie wolalbym
przetestowac mozliwosc skrecania, manewrowania itd. O to na torze

Ale po cholerę chcesz jeździć po mieście akurat na rowerze torowym,
który jest sprzętem specjalizowanym do wykorzystania w bardzo
konkretnych warunkach, jeśli nawet nie wiesz, czego od niego oczekiwać
i czy się w ogóle do tego nadaje?

Lans ludzka rzecz, ale niech ma jakieś granice.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-07-03 05:10:27
Autor: Łukasz
Szukam torowego roweru do przymierzenia.
On Jul 3, 2:03 pm, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
[ciach]
[...]

Pisalem ze sie nad tym zastanawiam.
Spotkalem sie z opiniami zarowno fanow jak i przeciwnikow jazdy po
miescie na rowerze o takiej geometrii.
Dlatego tez zanim cokolwiek zrobie, chcialbym wyrobic sobie wlasna
opinie w temacie.
Ewentualne 'chcenie' przyjdzie pozniej ;p

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-03 14:09:47
Autor: Coaster

Kamyczek: http://www.sheldonbrown.com/fixed.html#track

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-07-03 05:18:04
Autor: Łukasz
On Jul 3, 2:09 pm, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
Łukasz wrote:
> [...]

> Dlatego tez zanim cokolwiek zrobie, chcialbym wyrobic sobie wlasna
> opinie w temacie.
> Ewentualne 'chcenie' przyjdzie pozniej ;p

Jeden lubi jablka, a inny corke ogrodnika, a jeszcze inny jak mu nogi
smierdza ;P

Czytalem Sheldona Browna, czy to zle chciec wyrobic sobie wlasna
opinie?

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-03 14:23:22
Autor: Coaster
Łukasz wrote:
[...]

Masz cos przeciwko kamyczkom? Ja nie zajalem stanowiska ;-)

Data: 2009-07-04 15:34:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Łukasz wrote:
[...]

A ja nie czytałem, sam wyrabiam opinię.

zyga

Data: 2009-07-04 16:16:50
Autor: fabian
Łukasz wrote:
[...]

Boisz się, że zasugerujesz się obcą opinią?

Fabian.

Data: 2009-07-04 15:34:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A mnie się fajnie jeździ czołgiem.

zyga

Szukam torowego roweru do przymierzenia.