Szukam trackballa - najlepiej a4tech wwt-5

Data: 2009-11-21 14:34:52
Autor: Janusz Wo
Szukam trackballa - najlepiej a4tech wwt-5
Witam!
Szukam sprzętu widocznego na stronie:
http://www.a4tech.com/ennew/product.asp?cid=1&scid=11&id=78
albo jeszcze lepiej zamiennika optycznego, bo podany sprzęt wymaga częstego czyszczenia (jest mechaniczny). Ogólnie, to potrzebuję trackballa dla prawo- i leworęcznych, z trzema przyciskami i rolką. Firma a4tech z jakiegoś powodu nie sprzedaje tego sprzętu w Polsce. Na allegro, które staram się przeglądać regularnie - trudno znaleźć tego trackballa, a ostatnio jakoś uciekła mi aukcja, co doporowadziło mnie do szewskiej pasji...
Tak wiem, są inne firmy i fajne trackballe, ale dla praworęcznych, Kensigton nie ma rolki. Ktoś ma jakieś pomysły, albo kontakty?
Pozdrawiam - JanuszWo
--
Popraw gaz w adresie

Data: 2009-11-23 12:41:14
Autor: WebSmok

Użytkownik "Janusz Wo" <jannus_tl@taki-gaz.pl> napisał w wiadomości news:he8pgh$vvb$1node1.news.atman.pl...
[...]

    Skontaktuj się z www.ece.com.pl, handlują sprzętem dla niepełnosprawnych.
    WebSmok

Szukam trackballa - najlepiej a4tech wwt-5