Szukam transportu na Zlot Junaka

Data: 2009-06-04 23:21:45
Autor: wojkop
Szukam transportu na Zlot Junaka
Chetnie zaplace za paliwo na trasie Torun - Stargard Szczinski

wojkop
rockers.webd.pl

Data: 2009-06-05 12:31:26
Autor: Jacot
"wojkop" <wojkopWYTNIJTO@yahoo.com> wrote:

Chetnie zaplace za paliwo na trasie Torun - Stargard Szczinski

Musialbys chyba poszukac wsrod Junakowcow.
Niewielu tu zaglada, o ile pamietam.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-05 15:41:15
Autor: wojkop
Jacot pisze:
Musialbys chyba poszukac wsrod Junakowcow.
Niewielu tu zaglada, o ile pamietam.

Maja zablokowana rejestracje. Jesli mozesz przekaz kolegom moja prosbe i adres
e-mail.

Pozdr!
wojkop
rockers.webd.pl

Data: 2009-06-05 16:31:09
Autor: Easy
Szukam transportu na Zlot Junaka

Uzytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisal w wiadomosci news:pssh251ugb2lk5shv12ad0g7v3dmp5u3r64ax.com...
"wojkop" <wojkopWYTNIJTO@yahoo.com> wrote:

Chetnie zaplace za paliwo na trasie Torun - Stargard Szczinski

Musialbys chyba poszukac wsrod Junakowcow.
Niewielu tu zaglada, o ile pamietam.

e no, bez przesady ;)
ja tez mialam jechac.. jeno w ostatniej chwili musialam zmienic decyzje

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-06-06 17:05:33
Autor: Jacot
"Easy" <easy@motocykle.nospam.org> wrote:

e no, bez przesady ;)
ja tez mialam jechac.. jeno w ostatniej chwili musialam zmienic decyzje

A wlasnie do mnie dotarlo, ze niekoniecznie o tej samej imprezie
myslimy;) Padlo slowo Stargard Sz. wiec skojarzylem ze Spotkaniem
Junakowcow m.in. zwiazanym z proba pobicia Rekordu.
Tez w czerwcu.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-07 12:43:57
Autor: wojkop
[...]

Tak!! Dokladnie o te impreze mi chodzi!!! Na szczescie odezwal się do mnie
"Junakowiec" - wiec chyba uda mi sie tam dotrzec i na wlasne oczy zobaczyc probe
pobicia historycznego rekordu....

Data: 2009-06-08 11:12:03
Autor: Yozwig

Użytkownik "wojkop" <wojkopWYTNIJTO@yahoo.com> napisał w wiadomości news:6069.00000708.4a2b99ednewsgate.onet.pl...
[...]

Nie byłbym taki pewny :P

Yozwig

Junak & VT700

Data: 2009-06-08 11:01:22
Autor: falco
wojkop pisze:
Chetnie zaplace za paliwo na trasie Torun - Stargard Szczinski

Siema,

a z Wawy nikt się nie wybiera...?
Naprawdę bardzo chętnie bym zobaczył tak pokaźną grupę klasyki PL motoryzacji w jednym miejscu... a ten dźwięk...

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-06-08 20:36:58
Autor: Jacot
falco <mfalco@wp.pl> wrote:

Naprawdę bardzo chętnie bym zobaczył tak pokaźną grupę klasyki PL motoryzacji w jednym miejscu... a ten dźwięk...

No fakt. Wystarczy odpalic na raz 40 Junakow i tego efektu nikt nie
zapomni do konca zycia;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-09 09:52:16
Autor: Yozwig

Użytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisał w wiadomości news:2hmq25h6lt88h97cb03oc7nmkv4bne44294ax.com...
falco <mfalco@wp.pl> wrote:

[...]

Zess rybami :P

Yozwig

M10&VT700

Data: 2009-06-10 14:59:00
Autor: Jacot
Szukam transportu na Zlot Junaka
"Yozwig" <jsugalski@cukrownia.ropczyce.pl> wrote:

Zess rybami :P

Bezapelacyjnie:)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-06-10 19:03:40
Autor: zbigi
Jacot napisał(a):
"Yozwig" <jsugalski@cukrownia.ropczyce.pl> wrote:

Zess rybami :P

Bezapelacyjnie:)

:)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Szukam transportu na Zlot Junaka