Szukam tytułu filmu

Data: 2010-01-29 21:55:48
Autor: looker
Szukam tytułu filmu
Kojarzę scenę, gdzie człowiek -jaskiniowiec idzie z maczugą polować na żonę i potem ciągnie jakąś kobietę za włosy do jaskini.
Pamiętam też inną scenę, gdzie Mojżesz wchodzi na górę trzymając 3 tablice i mówi do zgromadzonych poniżej ludzi, że oto przedstawia 15.... /tu jedna tablica spada i się stłukła/ .... i dokończył .... 10 Przykazań Bożych.

Historia Swiata chyab Brooksa

http://www.youtube.com/watch?v=fkz83VFEk1A

Data: 2010-01-30 01:01:11
Autor: Jeanne
Szukam tytułu filmu

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:hjvi0u$k56$1news.onet.pl...
[...]

Dziękuję, tak... Szukałam Historii Świata, ale znalazłam zupełnie coś innego. A to faktycznie Brooksa.

Dzięki raz jeszcze

Szukam tytułu filmu