Szukam tytułu filmu

Data: 2010-10-20 02:38:20
Autor: kazio101
Szukam tytułu filmu
Pamiętam jak przez mgłę. Ogl±dałem go bardzo dawno temu, a teraz
chciałbym pokazać dziecku. Gatunek s-f/familijny. Grupa bohaterów
gdzies leciała w kosmos. Na jakim¶ pojeĽdzie goniły ich paj±ki. Na
koniec okazało się że jeden z bohaterów zacz±ł zamieniać się w pajaka
(w wyniku uk±szenia przez paj±ka) i ich zdradził. To były chyba
krzemowe pajaki. Kojarzy kto¶ jak to był tytuł?

Data: 2010-10-20 10:18:37
Autor: hubert depesz lubaczewski
Szukam tytułu filmu
On 2010-10-20, kazio101 <grz@poczta.fm> wrote:
Pamiętam jak przez mgłę. Oglądałem go bardzo dawno temu, a teraz
chciałbym pokazać dziecku. Gatunek s-f/familijny. Grupa bohaterów
gdzies leciała w kosmos. Na jakimś pojeździe goniły ich pająki. Na
koniec okazało się że jeden z bohaterów zaczął zamieniać się w pajaka
(w wyniku ukąszenia przez pająka) i ich zdradził. To były chyba
krzemowe pajaki. Kojarzy ktoś jak to był tytuł?

lost in space? http://www.imdb.com/title/tt0120738/

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

Data: 2010-10-20 12:14:09
Autor: Rais
Szukam tytułu filmu
W dniu 2010-10-20 11:38, kazio101 pisze:
[...]

Zagubieni w kosmosie / Lost In Space

http://www.filmweb.pl/film/Zagubieni+w+kosmosie-1998-1054

--
pzdr

Data: 2010-10-20 03:20:19
Autor: kazio101
Szukam tytułu filmu
On 20 PaĽ, 11:14, Rais <raist...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> (w wyniku uk±szenia przez paj±ka) i ich zdradził. To były chyba
> krzemowe pajaki. Kojarzy kto¶ jak to był tytuł?

Dziękuję!!! Biegnę szukać w internecie.
Pozdrówka

Data: 2010-10-21 00:09:00
Autor: adasiek78
[...]