[SPAM] Szukam uchwyt do GoPro Vertical Surface J-Hook Buckle

Data: 2012-12-05 01:44:45
Autor: tlorek
[SPAM] Szukam uchwyt do GoPro Vertical Surface J-Hook Buckle
Czołem, Ponieważ mój kask jest tak skonstruowany, że umieszczenie kamerki możliwe jest wyłącznie na jego froncie, potrzebuję uchwytu zwanego Vertical Surface J-Hook Buckle, który wygląda tak: http://www.paradisegames1.webspace.virginmedia.com/ebaypics/goprojbuckle.jpg Może ktoś ma, nie potrzebuje i mógby sprzedać? Znajduje się on standardowo w zestawie GoPro Motorsports edition.

Zdrówka Tomek

Data: 2012-12-06 09:44:02
Autor: morghul