Szukam urządzenia- nagrywadła

Data: 2010-04-19 21:30:36
Autor: jerzu
Szukam urządzenia- nagrywadła
On Mon, 19 Apr 2010 10:32:49 +0200, Dominik & Co
<dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote:

Dzięki za wszelkie tropy.

http://manta.info.pl/screens/HDD2000/HDD2000.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-19 22:17:21
Autor: adresss
Szukam urzšdzenia- nagrywadła
On Mon, 19 Apr 2010 21:30:36 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

On Mon, 19 Apr 2010 10:32:49 +0200, Dominik & Co
<dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote:

Dzięki za wszelkie tropy.

http://manta.info.pl/screens/HDD2000/HDD2000.html

System operacyjny urządzenia, którym jest minilinux, pozwalający na
modyfikacje i instalacje własnego oprogramowania przez zaawansowanych
użytkowników

wystarczyloby aby dorzucic obsluge tunerow tv na USB i mozna byloby
dorobic w ten sposob obsluge np. tunerow analogowych (sprzetowy kodek
mpeg-2) i cyfrowych (wszelkiej masci) dvb-t mpeg-2/mpeg-4, dvb-s/s2
itp. Tylko co brakuje kodekow mpeg-4 avc (w boxie)

Jak dla mnie tego typu urzadzenie bez tunera tv (chocby analogowego)
nie zaspokaja moich potrzeb.

Po mojemu duzo nie potrzeba aby sie pojawilo inne urzadzenie z tunerem
tv. Oraz drugie spostrzezenie, to takie ze taki Emtec MovieCube jest
bardzo podobny urzadzeniem tez na bazie jakiegos otwartego softu
(open, gpl itp).

Innym pytaniem, czy manta/emtec poradza sobie z zabezpieczeniem
Macrovision w sygnale video, aby nagrac cos ze starego VHS (oryginalna
kaseta) lub z dekodera UPC (byl o tym watek niedawno)?

No i pytanie, ile ta manta kosztuje?

--
ThinkXtra

Data: 2010-04-19 22:34:01
Autor: pawell32
W dniu 19.04.2010 22:17, adresss@poczta.pl pisze:

No i pytanie, ile ta manta kosztuje?

http://allegro.pl/item991975595_odtwarzacz_manta_hdd_2000.html
499 zł

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-04-19 23:07:12
Autor: adresss
Szukam urzšdzenia- nagrywadła
On Mon, 19 Apr 2010 22:34:01 +0200, pawell32 <pawell@net-sat.pl>
wrote:

W dniu 19.04.2010 22:17, adresss@poczta.pl pisze:

No i pytanie, ile ta manta kosztuje?

http://allegro.pl/item991975595_odtwarzacz_manta_hdd_2000.html
499 zł

tylko, ze to bez dysku twardego.

--
ThinkXtra

Data: 2010-04-20 07:13:23
Autor: pawell32
Szukam urz�dzenia- nagrywadła
adresss@poczta.pl pisze:
http://allegro.pl/item991975595_odtwarzacz_manta_hdd_2000.html
499 zł

tylko, ze to bez dysku twardego.

jasne, tylko nie musisz nagrywać na dysku, możesz nagrywać
na penie. miej świadomość tego, że są to boxy hd, dlatego
cena jest jaka jest. pewnie są jakiej małe rejestratory tańsze,
które zaspokoją Twoje wymagania, ale jakoś mi teraz nie przychodzi.

--
oko widzi wszystko http://info.net-sat.pl/viewpage.php?page_id=4

Data: 2010-04-20 07:16:06
Autor: Dominik & Co