Szukam użytkowników Kawasaki ZX7R . Pytanie natury technicznej

Data: 2009-04-01 03:04:00
Autor: szqmar
Szukam użytkowników Kawasaki ZX7R . Pytanie natury technicznej
Witam !
Zmieniłem osatnio filtr K&N ma oryginalny "gąbkowy" i mam pytanie czy
ktoś wie czy do tego oryginalnego filtra powinna być jakaś "ramka" w
tym airboxie, bo wydaje mi sie ze jakoś tak za luźno on wchodzi.
Dzieki za odp

Szukam użytkowników Kawasaki ZX7R . Pytanie natury technicznej