Szukam wizjera Bronica GS-1 [zamiana]

Data: 2011-10-04 14:25:31
Autor: Piotr Adamski
Szukam wizjera Bronica GS-1 [zamiana]
Może ktoś poszukuje gripa do GS-1? W zamian chętnie przyjmę finder w który się patrzy z góry (waist level finder). Mam co prawda ten obrotowy wizjer ze spotem, ale to nie to samo...

Data: 2011-10-04 15:03:29
Autor: po
Użytkownik "Piotr Adamski" <ka3BEZ@TEGOop.pl> napisał w wiadomości news:j6etvr$iv2$1news.onet.pl...
Może ktoś poszukuje gripa do GS-1? W zamian chętnie przyjmę finder w który się patrzy z góry (waist level finder). Mam co prawda ten obrotowy wizjer ze spotem, ale to nie to samo...

Ja nie mam. Ale wiem kto ma ok 5 szt.
Pewnie zaraz napisze jak skończy śniadanie.

Data: 2011-10-04 15:50:26
Autor: GR001
Szukam wizjera Bronica GS-1 [zamiana]
Mo¿e kto¶ poszukuje gripa do GS-1? W zamian chêtnie przyjmê finder w który siê patrzy z góry (waist level finder). Mam co prawda ten obrotowy wizjer ze spotem, ale to nie to samo...

Ja nie mam. Ale wiem kto ma ok 5 szt.
Pewnie zaraz napisze jak skoñczy ¶niadanie.

BRAWO!!!!!!!!
;)

Szukam wizjera Bronica GS-1 [zamiana]