Data: 2009-12-05 09:35:53 | |
Autor: LoboV | |
Szukam współużytkowników oraz nam iaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić insp ekcję samolotu w USA przed zakupem | |
Superholowanie pisze:
Witam Polecam skontaktować się z tym panem z ogłoszenia: http://dlapilota.pl/ogloszenie-drobne/6873 Sprowadził podobn± konstrukcję i teraz sprzedaje. Możesz popytać dlaczego. Pozdrawiam LoboV |
|
Data: 2009-12-07 07:55:30 | |
Autor: saturn5 | |
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem | |
Sprowadził podobn± konstrukcję i teraz sprzedaje. Możesz popytać dlaczego. Chyba jest jasne dlaczego sprzedaje - to broker, to tak jakby pytac piekarza dlaczego sprzedaje chleby. I poza tym ze to tak samo canard to naprawde ma malo wspolnego z Long-EZ, to zupelnie inna (finansowa, parametrowa) klasa samolotu. -- |
|
Data: 2009-12-07 15:38:13 | |
Autor: LoboV | |
Szukam współużytkowników oraz nam iaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić insp ekcję samolotu w USA przed zakupem | |
saturn5 pisze:
Chyba jest jasne dlaczego sprzedaje - to broker, 1,5 roku od zakupu, w takim razie chyba ciężko sprzedaż idzie :/ |
|
Data: 2009-12-07 19:59:20 | |
Autor: saturn5 | |
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem | |
1,5 roku od zakupu, w takim razie chyba ciężko sprzedaż idzie :/ Co z tego ma niby wynikac? Dzis rynek na uzywane samoloty jest bardzo slaby, w USA sredni uzywany samolot potrzebuje okolo 18 miesiecy aby sie sprzedac. Do tego dodaj dosc wysoka cena tego samolotu jak na warunki Polskie, fakt ze zawsze rynek na canardy byl ograniczony (wystarczy spojrzec na Piaggio Avanti) to chyba nic w tym dziwnego nie ma. -- |
|
Data: 2009-12-07 21:06:22 | |
Autor: porterhouse | |
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem | |
Dodatkowo Long-EZ i Velocity sa samolotami klasy eksperymentalnej - takie
samoloty z rozumialych wzgledow zawsze sie sprzedawaly duzo trudniej. Atrakcyjnoscia takich samolotow sa natomiast z reguly bardzo dobre osiagi - duzo lepsze niz w samolotach certyfikowanych za podobna cene. -- |
|
Data: 2009-12-08 17:39:42 | |
Autor: LoboV | |
Szukam współużytkowników oraz nam iaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić insp ekcję samolotu w USA przed zakupem | |
saturn5 pisze:
1,5 roku od zakupu, w takim razie chyba ciężko sprzedaż idzie :/ A tak musi zaraz co¶ wynikać? :) Rozmawiałem z pilotem który latał Velocity. Samolot nie nadaje się na trawiaste lotniska. Bardzo łatwo o uszkodzenie nie tylko ¶migła, ale zwłaszcza przedniej goleni (przy lekkim trawersie gnie się na boki, przy l±dowaniu na betonie trzeba szczególnie na to uważać), bardzo niechętnie reaguje na ster kierunku i nie lubi małych prędko¶ci. Ogólnie do¶ć trudny w pilotażu. Nie wiem czy to dobry pomysł na współużytkowany samolot :/ pozdrawiam LoboV |
|
Data: 2009-12-08 19:51:46 | |
Autor: saturn5 | |
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem | |
Rozmawiałem z pilotem który latał Velocity. Samolot nie nadaje się na trawiaste lotniska. Pewnie to racja. Ale kto kupuje taki samolot na podrozowanie po trawiastych lotniskach w Polsce? To taka zmora cywilizacyjna Polski ze nie ma dosc lotnisk utwardzanych ale Velocity jest tak szybki ze jestes nim szybko poza Polska i cywilizacja stoi otworem. Jak ktos chce latac po Polsce to powinien sobie sprawic An2. -- |
|
Data: 2009-12-09 10:40:50 | |
Autor: radar | |
Szukam współużytkowników oraz nam iaru na kogo¶ mog±cego przeprowadzić insp ekcję samolotu w USA przed zakupem | |
saturn5 pisze:
Jak ktos chce latac po Polsce to powinien sobie I drugiego pilota :D -- radar |
|