Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogoś mogącego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem

Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogoś mogącego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem

Data: 2009-12-06 18:46:06
Autor: porterhouse
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogoś mogącego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem
Przy takich zakupach to "panskie oko konia tuczy". Wsiadasz w samolot, lecisz
tam i na miejscu organizujesz inspekcje. Kazdy uprawniony mechanik samolotowy
z licencja A&E wykona ci taka inspekcje. Na kazdym sredniej wielkosci lotnisku
GA w USA (a jest ich mnostwo) znajdziesz takich ludzi i odpowiednie warsztaty.
Oczywiscie bedziesz musial za taka ekspertyze zaplacic. No i potem dodaj do
ceny koszt transportu samolotu do Polski. Sa piloci ktorzy zajmuja sie
zawodowo dostarczaniem samolotow do najbardziej odleglych miejsc.

--


Data: 2009-12-08 09:16:35
Autor: Superholowanie
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kog oś mogącego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem
Przy takich zakupach to "panskie oko konia tuczy". Wsiadasz w samolot, lecisz
tam i na miejscu organizujesz inspekcje. Kazdy uprawniony mechanik samolotowy
z licencja A&E wykona ci taka inspekcje. Na kazdym sredniej wielkosci lotnisku
GA w USA (a jest ich mnostwo) znajdziesz takich ludzi i odpowiednie warsztaty.
Oczywiscie bedziesz musial za taka ekspertyze zaplacic. No i potem dodaj do
ceny koszt transportu samolotu do Polski. Sa piloci ktorzy zajmuja sie
zawodowo dostarczaniem samolotow do najbardziej odleglych miejsc.

Może i tak zrobię ale jednak w odwrotnej kolejności. Najpierw chcę aby ktoś dokładnie sprawdził struktury laminatu czy nie ma jakichś uszkodzeń, pęknięć, itp. Samolocik ponoć raz lądował bez otwartego przedniego kółka - niby nic się nie stało. No i silnik ma już resursik konkretny - 1800godzin (Lycoming 0-235 L2C). Ponoć ma jeszcze 600godzin do TBO. Dałem ogłoszenie w PLAR - zobaczymy czy się ktoś odezwie:). A porównywanie go z Velocity nie ma sensu - różnica cenowa to rząd wielkości, wielkość maszyny także znacznie się różni.

Data: 2009-12-08 20:03:34
Autor: saturn5
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogoś mogącego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem
Ponoć ma jeszcze 600godzin do TBO.

Tak, teoretycznie ma 2400 godzin, ale to teoria. Wiele silnikow nie dochodzi
do swojego teoretycznego maksimum. Musisz dac samolot na dokladne testy
cylindrow aby stwierdzic jaki jest rzeczywisty stan silnika. Cena samolotu
bardzo duzo zalezy od tego ile silnikowi zostalo godzin do TBO bo przebudowa
takiego silnika rabnie cie niezle po kieszeni. Obwiam sie ze wyslanie kogos na
zewnetrzne ogledziny malo ci powie na temat tego samolotu. Conajmmniej
powinien byc to ktos kto ma licencje A&P i potrafi zajrzec do logbooka
samolotu i ocenic techniczna historie samolotu i najlepiej zeby to byl
mechanik ktory ma doswiadczenie z Long-EZ.

--


Data: 2009-12-10 20:56:34
Autor: Superholowanie
Szukam współużytkowników oraz namiaru na kog oś mogącego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem
powinien byc to ktos kto ma licencje A&P i potrafi zajrzec do logbooka
samolotu i ocenic techniczna historie samolotu i najlepiej zeby to byl
mechanik ktory ma doswiadczenie z Long-EZ.

--
Dokładnie - teraz ponoć panuje tam zima stulecia. Więc pewnie sprawa zostanie reaktywowana dopiero po nowym roku. Gość narazie mi nawet nie wysłał kopii dokumentów rejestracyjnych, itp. Ponadto robi to bardzo niechętnie - niby boi się kradzieży "tożsamości" czy czegoś takiego - nie zrozumiałem go do końca...

Szukam współużytkowników oraz namiaru na kogoś mogącego przeprowadzić inspekcję samolotu w USA przed zakupem

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona