Szukam zaufanego lakiernika/blacharza w Poznaniu.

Data: 2011-07-08 19:38:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
Szukam zaufanego lakiernika/blacharza w Poznaniu.

Użytkownik "Tomasz Stiller" <kaszel@lexx.eu.org> napisał w wiadomości news:pan.2011.07.08.14.32.18lexx.eu.org...
Witam wszystkich serdecznie.

Czy ktoś mógłby polecić mi zaufanego lakiernika/blacharza w Poznaniu? Mam
w sumie do zrobienia dwie sprawy w dwóch różnych samochodach, ale tam
gdzie się obecnie "naprawiam" odstawili mi taką szopkę, że ręce mi
odpadły. Chcę się wynieść do kogoś, kto nie spierdoli roboty. Ktoś może
polecić takiego zaufanego lakiernika/blacharza?

jak może być w okolicach Leszna to daj znać.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Szukam zaufanego lakiernika/blacharza w Poznaniu.