Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Motoristy ;-) )

Data: 2010-01-27 23:50:58
Autor: Przemysław Budnicki
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Motoristy ;-) )
Mam nadzieję, że nie urażę nikogo komercyjnym ogłoszeniem, bo wydaje mi się,
że to najlepszy sposób na szukanie (dla nas) i znalezienie (dla Was) ciekawej
pracy związanej z motocyklami :-)

Jesteś energiczny/a?
Masz doświadczenie w sprzedaży?
Jesteś entuzjastą motocykli?

Może to właśnie Ciebie szukamy!

MOTORISTA - Jesteśmy największym w Warszawie autoryzowanym salonem
motocyklowym  Honda. Zgranym i ambitnym zespołem, do którego w związku z
dalszym rozwojem naszej firmy pilnie poszukujemy:

Sprzedawcy akcesoriów i odzieży motocyklowej Poszukujemy osoby energicznej, zaangażowanej, pełnej natualnego entuzjazmu do
pracy i wyzwań.
Stanowisko to wiąże się z dużą samodzielnością, odpowiedzialnością i
decyzyjnością. Nasz idealny kandydat/tka:
• posiada doświadczenie w sprzedaży, • rozumie, że my i nasza wiedza jesteśmy dla klienta • potrafi kompetentnie i fachowo doradzić
• buduje i dba o długotrwałe relacje z klientami
-      zna rynek odzieży motocyklowej i akcesoriów
• obsługuje komputer z programami finansowo-magazynowymi włącznie
• lubi ludzi

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż w dziale odzieży i akcesoriów,
kształtowanie stanów magazynowych i oferty działu. Zapewniamy:
- prace w zgranym, stabilnym i sympatycznym zespole
- wynagrodzenie uzależnione od wyników sprzedaży (pensja i prowizja)
- możliwość realizacji Twoich ciekawych pomysłów
- pracę pełną wyzwań, cechującą się dużą dynamiką (dzieje się u nas dużo i szybko)
- możliwość pracy na pełen etat lub na ½ etatu

Motorista powstała z pasji do motocykli i pewności, że umiemy zaoferować
naszym klientom więcej niż inni. Te fundamenty karzą nam wciąż stawiać sobie
nowe wyzwania i iść do przodu.
Jeśli chcesz dalej rozwijać swoje motocyklowe hobby, szukasz rozwiązań nie
problemów i uważasz że będziesz dobrze czuł/a się w grupie gdzie wszystko
kręci się wokół motocykli - wyślij nam swoje CV i list motywacyjny na:
honda@motorista.pl Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/tkami.

www.motorista.pl

Data: 2010-01-28 01:01:37
Autor: maverik
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Motoristy ;-) )

Użytkownik "Przemysław Budnicki" <asterix600@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjqjh1$qvm$1inews.gazeta.pl...

lubi ludzi

i odpadłem

Data: 2010-01-28 08:51:05
Autor: Budyń
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjqkpl$kne$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Przemysław Budnicki" <asterix600@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjqjh1$qvm$1inews.gazeta.pl...

lubi ludzi

i odpadłem

a może wystarczy lubić tylko baby? :) Próbuj :-)

b.

Data: 2010-01-28 12:03:12
Autor: gildor
Budyń pisze:
[...]

z nosa? fu

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-01-28 11:13:01
Autor: Glub
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriĂłw (Spam Motoristy ;-) )
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Z Ĺźebra:)
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-28 12:13:49
Autor: gildor
Glub pisze:
[...]

ta z Ĺźebra to... nekrofil.

Data: 2010-01-28 12:49:41
Autor: Glub
Glub pisze:
> [...]

Ale trupy nie uprawiają nekrofilii
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-01-28 13:59:30
Autor: KJ Siła Słów
Glub pisze:

Ale trupy nie uprawiają nekrofilii

Czynnie nie.

Amil, zanim zapytasz jak to jest na biernie to juĹź Ci objasniam:
Jak byles z tylu to wiesz.
Jak nie byles to raz se bądź.

KJ
PS. Zaczelo sie od spamu, ale na szczescie juz jestesmy  na wlasciwym kierunku

Data: 2010-01-28 14:24:29
Autor: (pj)
W dniu 2010-01-28 13:59, KJ Siła Słów pisze:

Amil, zanim zapytasz jak to jest na biernie to juĹź Ci objasniam:
Jak byles z tylu to wiesz.

Z tylu biernie?!?

http://tinyurl.com/y8mlmup

"z" cisie z "od" pozajaczkowalo?

PS. Zaczelo sie od spamu, ale na szczescie juz jestesmy na wlasciwym
kierunku

no właśnie ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-28 14:28:29
Autor: KJ Siła Słów
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriĂłw (Spam Motoristy ;-) )
(pj) pisze:

Z tylu biernie?!?

http://tinyurl.com/y8mlmup

A no fakt. Ale z glowy pisalem, w biurze siedze i nie bylo jak sprawdzic.

KJ

Data: 2010-01-28 14:31:34
Autor: coyot
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Motoristy ;-) )
A no fakt. Ale z glowy pisalem, w biurze siedze i nie bylo jak sprawdzic.

***do wiadra zaglądnij, chyba że nie masz wiadra ze złomem w biurze ;)

--
                 coyot
           PGR rzeszuf

Data: 2010-01-28 18:21:57
Autor: (pj)
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriĂłw (Spam Motoristy ;-) )
W dniu 2010-01-28 14:28, KJ Siła Słów pisze:
Z tylu biernie?!?
A no fakt. Ale z glowy pisalem, w biurze siedze i nie bylo jak sprawdzic.

Mała wyobraźnia przestrzenna.. :-(

Uwaga! powrĂłt do TG!:

Wyobrażenie se kolizyjności pojazdów w promieniu ~500m przy +200km/h też sprawdzasz empirycznie? :-P

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-29 12:09:25
Autor: KJ Siła Słów
(pj) pisze:

Mała wyobraźnia przestrzenna.. :-(

Sie ciesz ze jestem hetero, bobym Ci .... wyobraznie!
I inne rzeczy tez.
:-)

Wyobrażenie se kolizyjności pojazdów w promieniu ~500m przy +200km/h też sprawdzasz empirycznie? :-P

Symuluje na hotwheelsach.

KJ Symulator

Data: 2010-01-29 15:53:40
Autor: (pj)
W dniu 2010-01-29 12:09, KJ Siła Słów pisze:
(pj) pisze:
Mała wyobraźnia przestrzenna.. :-(
Sie ciesz ze jestem hetero, bobym Ci .... wyobraznie!
I inne rzeczy tez.
:-)

A ić! Tylko obiecujesz, te swe plemienne (tribe, K-coś tam) barwy przyoblekasz, a potem okazuje sie, ze najfajniejszy kolor to TYLKO niebieski...  :-P ;-)

Symuluje na hotwheelsach.

pogratulowac

KJ Symulator

szkoda, ze nie masz 't' pomiedzy 'S', a 'y'...

Ale to juz z Amilem ustalcie

--
pozdr
pj

Data: 2010-01-28 14:00:34
Autor: gildor
Glub pisze:
[...]

masz rację, szerloku. tylko, że ja nie pisałem, że trup jest nekrofilem.

Data: 2010-01-28 17:35:41
Autor: Eskimos
Szukamy do pracy Sp rzedawcy akcesoriów (Spam Motoristy ;- ) )
On Thu, 28 Jan 2010 01:01:37 +0100, "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl>
wrote:

lubi ludzi

i odpadłem

Hehe, o tym samym pomyślałem :)

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2010-01-28 09:03:20
Autor: Bart z Uc
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Mo toristy ;-) )
On 28 Sty, 00:50, "Przemysław  Budnicki" <asterix...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

naszym klientom więcej niż inni. Te fundamenty karzą nam wciąż stawiać sobie

Astero! ... to robicie to za 'ka-r-ę" ...? ;-P

Pozdro!
Dreeechu

Data: 2010-01-31 02:56:02
Autor: Lewis
[...]
&#8226; posiada doświadczenie w sprzedaży,
&#8226; rozumie, że my i nasza wiedza jesteśmy dla klienta
&#8226; potrafi kompetentnie i fachowo doradzić
&#8226; buduje i dba o długotrwałe relacje z klientami
-      zna rynek odzieży motocyklowej i akcesoriów
&#8226; obsługuje komputer z programami finansowo-magazynowymi włącznie
&#8226; lubi ludzi
[...]
i szybko) - możliwość pracy na pełen etat lub na &#189; etatu
Motorista powstała z pasji do motocykli i pewności, że umiemy zaoferować
naszym klientom więcej niż inni. Te fundamenty karzą nam wciąż stawiać
sobie nowe wyzwania i iść do przodu.

Jak widzę takie ogłoszenia to nie wiem czy śmiać się czy płakać, wymagacie od potencjalnych pracownikow zeby mieli 25lat i 15lat starzu, znali pakiety ms office HTML-a i co tam jeszcze a sami nie potraficie odpowiednio skonfigurować czytnika zeby nie wysyłał śmieci do usenetu...

Lewis
Hornet PC4111
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-31 23:29:12
Autor: Jasio
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk2nvn$7u5$1news.onet.pl...
[...]

Oj, chyba ten śmiech przez łzy zakłócił Ci percepcję.

Tu nie ma ani słowa o 15 latach staŻu, ani nic o HTML.
Jeżeli ktoś pracował w sklepie to jakieś tam obycie z programami typu Subiekt czy inne dosowe ma.

A czytnik nie wysyłał śmieci tylko poprawnie sformatowany tekst. Z przeprosinami za spam.
Zresztą OIDP Asterix, ekhm, Pan Budnicki, (: poprzedni spam wysyłał o VTR 250, więc cały czas zgodnie z tematyką grupy i odpowiednio rzadko, abyśmy mu to wybaczyli.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-01 10:43:58
Autor: Lewis
Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk53ol$jnp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uogólniłem za co z całego serca przeprasza, ale ostatnio zawzięcie poszukiwałem pracy a w 90% ogłoszenie właśnie poszukują ludzi ambitnych młodych z dużym doświadczeniem i stażem. Więc te 15 lat to tak z przymrużeniem oka.

[...]

Spoko zapomniałem o mordce na koniec postu, tylko tak jakos własne żale przelałem jak to pracodawcy poszukuja pracowników...

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-01 17:38:21
Autor: Przemysław Budnicki
Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Uogólniłem za co z całego serca przeprasza, ale ostatnio zawzięcie poszukiwałem pracy a w 90% ogłoszenie właśnie poszukują ludzi ambitnych młodych z dużym doświadczeniem i stażem. Więc te 15 lat to tak z przymrużeniem oka.

nie ma sprawy, wiem co to znaczy szukac i nie znajdowac ze tak zrymuje, mozna sie zirytowac ;-)
W naszym przypadku jak tak, ze placimy uczciwie, dajemy IMO zaj...fajna prace
w tym co najprzyjemniesze dla tygryskow, ale troche wymagamy (wystarczy troche
2-3 lata i duzo zapalu)... dlaczego....
bo nikt nie chce byc klientem sprzedawcy ktory nic nie wie i nic nie umie ...
a dla mnie obsluga klienta (choc pojęta w troche inny niz klasyczny sposob)
jest najwazniejsza!
Co do czytnika... wysylalem przez www, bo nie umiem sobie skonfigurowac
programu pocztowego ... hehhe :-)

> [...]
> Zresztą OIDP Asterix, ekhm, Pan Budnicki, (: poprzedni spam wysyłał o VTR > 250, więc cały czas zgodnie z tematyką grupy i odpowiednio rzadko, abyśmy > mu to wybaczyli.

a niedlugo pospamuje o dniach otwartych z prezentacją VFR1200F, Shadow
BlackSpirit i VT1300X moze byc ??
(bedzie to po targach, ale za to bedzie mozna sie bardziej "zblizyc" niż na
targach :-) ) Czyli przedsmak w hali ma marsa, polizac i posluchac u nas po
targach, posmakowac mam nadzieje u nas na wiosne :-)

Pozdrawiam asterix

Data: 2010-02-01 17:40:39
Autor: Przemysław Budnicki
=?ISO-8859-2?Q?Przemys=B3aw__Budnicki?= <asterix600@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

a jeszcze nie dodalem ze sprzedaca moze mieć tatoo, ten internetowy też ;-)

Pozdrawiam asterix

Data: 2010-02-02 07:37:42
Autor: gildor
Przemysław Budnicki pisze:
[...]

Kuczu! Ty internetowy tatoo!

Data: 2010-02-02 14:35:37
Autor: Kuczu
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów ( Spam Motoristy ;-) )
gildor pisze:

Kuczu! Ty internetowy tatoo!

Ja do Hondy ? Chyba oszalales.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-02-02 14:42:08
Autor: gildor
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów ( Spam Motoristy ;-) )
Kuczu pisze:
gildor pisze:

Kuczu! Ty internetowy tatoo!

Ja do Hondy ? Chyba oszalales.

racja. ale na charleja tez trzeba zarobić. co bedziesz siedział w styropianie.

Data: 2010-02-02 16:06:31
Autor: Kuczu
gildor pisze:

racja. ale na charleja tez trzeba zarobić.

Ale ja juz mam 1,5 Harleya to po co mam zarabiac ?

co bedziesz siedział w styropianie.

fakt, styropian smierdzi.

Data: 2010-02-02 16:19:48
Autor: Leszek Karlik
Szukamy do pracy Sprzedawcy akces oriĂłw (Spam Motoristy ;- ) )
On Tue, 02 Feb 2010 16:06:31 +0100, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]
racja. ale na charleja tez trzeba zarobić.

Ale ja juz mam 1,5 Harleya to po co mam zarabiac ?

Na markowe akcesoria?

http://www.calamitiesofnature.com/archive/?c=327 :->

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-02-05 00:19:34
Autor: trobakowski
Kuczu wrote:
gildor pisze:

racja. ale na charleja tez trzeba zarobić.

Ale ja juz mam 1,5 Harleya to po co mam zarabiac ?

moja baba pyta : jak mozna miec poltora charleja ?

--
XL883R
XT350

Data: 2010-02-05 10:12:28
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-05 00:19, trobakowski pisze:

moja baba pyta : jak mozna miec poltora charleja ?

Mozna, jeden caly i pol drugiego. Ten drugi jest caly ale nalezy w polowie do mnie.

Data: 2010-02-05 10:51:08
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Kuczu napisał(a):
Ten drugi jest caly ale nalezy w polowie do mnie.

Ło! Kuczu sie ozenil!

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-02-05 11:35:01
Autor: Budyń
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości news:hkgps1$sh9$1mx1.internetia.pl...
Kuczu napisał(a):
Ten drugi jest caly ale nalezy w polowie do mnie.

Ło! Kuczu sie ozenil!

Tez tak pomyslałem - oby.

Znaczy sie oby żoną nie okazał sie kolega :-)))

b.

Data: 2010-02-05 12:01:52
Autor: Kuczu
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów ( Spam Motoristy ;-) )

Ło! Kuczu sie ozenil!

A wlasnie ze nie :) Zawiazalem spolke bo lepiej jest miec 3 charleje na dwoch niz jeden na trzech :)

Data: 2010-02-05 19:44:56
Autor: Jacot
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Motoris ty ;-) )
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A wlasnie ze nie :) Zawiazalem spolke bo lepiej jest miec 3 charleje na dwoch niz jeden na trzech :)

Chodzi o zwiekszenie szansy na to, ze choc jeden od czasu do czasu
sobie troche polata?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-02-05 10:56:46
Autor: AZ
On 5 Lut, 19:44, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:

Chodzi o zwiekszenie szansy na to, ze choc jeden od czasu do czasu
sobie troche polata?;)

A czy w przypadku harlejow to nie zależy od ilości miejsc w
samochodzie ciągnącym przyczypkę?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-09 12:13:58
Autor: Magic
AZ pisze:
[...]

Raczej od ilości miejsc na przyczepce. Nawet do Smarka wejdzie dwóch przeciętnych harleistów. Że Smarkiem trudno będzie uciagnąć przyczepę z dwoma Harlejami to już inna sprawa.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-05 21:54:53
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-05 19:44, Jacot pisze:

Chodzi o zwiekszenie szansy na to, ze choc jeden od czasu do czasu
sobie troche polata?;)

No cos w ten desen :) Poza tym zbieranie japoncow jest marnowaniem gotowki. Zbieranie harlei jest inwestycja z dobra stopa zwrotu :)

Data: 2010-02-06 00:10:28
Autor: Jacot
[...]

Tak cos przeczuwalem;) Jednak jest cos co laczy Harleistow z
Junakowcami:) U nasz popularne jest powiedzonko: "co jest lepszego od
Junaka? - dwa Junaki". To nawet zaczyna byc standartem ostatnimi
czasy;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-02-09 11:54:27
Autor: Tytus z fabryki
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Motoristy ;-) )
Siemka

***"Kuczu"
No cos w ten desen :) Poza tym zbieranie japoncow jest marnowaniem gotowki.
Zbieranie harlei jest inwestycja z dobra stopa zwrotu :)

Chyba nie do konca - nieruchomosci ostatnio potanialy, ale jesli bedziemy patrzec w dekadach nie w latach to racja.
No i to chyba jedna z bezpieczniejszych odmian motocyklizmu.

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-02-09 15:03:43
Autor: Kuczu
W dniu 2010-02-09 11:54, Tytus z fabryki pisze:

Chyba nie do konca - nieruchomosci ostatnio potanialy, ale jesli bedziemy
patrzec w dekadach nie w latach to racja.
No i to chyba jedna z bezpieczniejszych odmian motocyklizmu.

No tak ale w odroznieniu od nieruchomosci Harleya mozna kupic tanio w USA i sprzedac drozej w PL. Z domem tego nie zrobisz, chociaz mozna miec fajny domek w USA juz za kilkanascie tysiecy $.

Data: 2010-02-23 01:55:50
Autor: Watson
Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Mo toristy ;-) )
On 9 Lut, 11:54, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

***"Kuczu"
[...]

Motocyklizm garażowy? :)

Wats.
Nadal podoba mi sie XL1200X
Poczekam do wiosny na jazde probną - moze mi przejdzie

Data: 2010-02-01 22:46:49
Autor: Lewis
Użytkownik "Przemysław Budnicki" <asterix600@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk73id$6se$1inews.gazeta.pl...

[...]

Cieszę się że się dogadaliśmy. Życzę znalezienia solidnego pracownika.

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Szukamy do pracy Sprzedawcy akcesoriów (Spam Motoristy ;-) )