Szukamy dziewczyn!!!

Data: 2010-10-17 17:59:47
Autor: Johnny
Szukamy dziewczyn!!!
Użytkownik "monika135" nie bierze pod uwage inny target?:

Jak w tytule, szukamy przebojowych dziewczyn, które "polują" na właścicieli szybkich maszyn. Chodzi nam o takie panie, u których szanse mają jedynie prawdziwi fanatycy ścigaczy.

No dobra, a ja jako posiadacz pieknego czoperka jezdem na straconej pozycji? Nie chwaląc się też parę razy przewiozłem panienkę wykorzystując błysk chromów;-))))

Zdroofka Johnny

P.s Jakby ktoś nie wierzył, to na dowód pokaże skana od dermatologa(;-o)

Szukamy dziewczyn!!!