Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)

Data: 2009-11-02 16:15:24
Autor: Crazy Shark
Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)
Zbieramy fajną ekipę na safari Brothers Islands oraz Salem Express.
Wylot z Warszawy 27. marca.
Szczegóły oferty: http://tinyurl.com/ydbz9pn
W razie dodatkowych pytań dzwońcie do mnie (22)833-33-50 lub GG 4329611

pozdrawiam
Gosia  --

Data: 2009-11-03 09:27:44
Autor: Arturro
[...]

Chciałbym zaprotestować przeciwko nagminnemu łamamniu przez was zasad panujących na tym forum i jestem przekonany że to geniusz marketingowy jacka spowodował  ze nie piszecie MARKET tylko "szukamy fajnej ekipy".

Wasze nachalne lansowanie się jest wprost niesmaczne i raczej zniechęca do korzystania z usług waszego sklepu i bazy.

Data: 2009-11-03 10:46:02
Autor: coolina
Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)
Chciałbym zaprotestować przeciwko nagminnemu łamamniu przez was zasad

jaki MARKET?
Wyprawa jest po kosztach tzn pojadom oni i ich króliki, doliczo 12 tys na koszty stałe i wyprawa wyjdzie na 0 czyli jest niekomercyjna.

jk

Data: 2009-11-03 19:40:58
Autor: Daniel Kowalski
OT Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)

Wasze nachalne lansowanie się jest wprost niesmaczne i raczej zniechęca do korzystania z usług waszego sklepu i bazy.

Nie zgadzam się z tą tezą - niestety sam PI AR kasy nie przynosi. Świadomość istnienia marki już tak ;-)

Data: 2009-11-03 19:34:13
Autor: Arturro
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
> korzystania z usług waszego sklepu i bazy.
>  Nie zgadzam się z tą tezą - niestety sam PI AR kasy nie przynosi. Świadomość istnienia marki już tak ;-)

Nie mam nic przeciwko zarabianiu na organizacji imprez nurkowych, (choć w tym przypadku cena jest znacznie przesadzona) ale są pewne zasady, a jacek notorycznie i swiadomie je łamie. Najlepiej ujął to w swoim poście Zbój:

Taką politykę (ustalanie własnych zasad i nie przestrzeanie kindersztuby) wolno Ci prowadzić na swoim prywatnym Forum. Ale tutaj jesteś gościem tak samo, jak każdy. Analogicznie jest w teatrze, autobusie, kościele, szkole, etc. odnośnie zachowania. Nie odpowiada Ci - możesz nie wchodzić/korzystać.

Co do lans

Data: 2009-11-03 09:28:14
Autor: qlphon
[...]

uzupełnijcie prosze ofertę o podstawowe informacje o samych wrakach
(np. głebokość i wymagane uprawnienia)

Data: 2009-11-03 15:22:52
Autor: in for
Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)

uzupełnijcie prosze ofertę o podstawowe informacje o samych wrakach
(np. głebokość i wymagane uprawnienia)

Proszę bardzo:

Salem Express zatonął 16 XII 1991 roku. Liczba pasażerów nie jest znana, szacuje się, że mogła przekroczyć tysiąc osób. Kapitan wybrał drogę pomiędzy rafami by skrócić czas podróży. Tej nocy był jednak sztorm. Statek zatonął w pół godziny, pochłaniając 450 ofiar. Teraz spoczywa na burcie na głębokości 30 metrów.
Rysunek wraku był dołączony.

Uprawnienia: wiadomo :)

O to chodziło?

I jeszcze do Arturro, który podpisał się poniżej. Jak zacznę pisać nie na temat, to proszę, zwróć mi uwagę. Co do braku słowa "market" temat moim zdaniem jest wyczerpany, jako przedyskutowany szczegółowo na przestrzeni ostatnich kilku lat. Wielokrotnie też deklarowałem, że nie będę go używał.

Podejmuję też ryzyko związane z negatywnym nastawieniem do moich postów, mojej osoby, bazy, czy też sklepu. Ostatecznie nie jestem tu anonimowy.

Jacek Kurzątkowski

Data: 2009-11-03 15:22:34
Autor: Arturro
in_for@vp.pl napisał(a):
[...]

Dobrze że się rozumiemy w kwestii powodów negatywnego nastawienia do twojej osoby. --

Data: 2009-11-03 16:24:11
Autor: coolina
Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)
Dobrze że się rozumiemy w kwestii powodów negatywnego nastawienia do twojej

no ja to się nastawiłem negatywnie przez chamską obsługe w sklepie i wysyłanie uszkodzonej maski

jk

Data: 2009-11-03 17:13:06
Autor: qlphon
[...]

no nie zupełnie...
robicie tiny link do strony z linkiem do oferty...
wiocha no ale do przeżycia...

chciałby ten docelowy plik puścić na drukarkę i wręczyć ten wydruk
osobie potencjalnie zainteresowanej

bez pięciu załączników z opisem do każdego wraku ...

mnie akurat mało obchodzi w którym roku zwodowano łódkę, ile ma koni i metrów
a bardziej to czy ta osoba bedzie mogła nurkować i jak ma sie przygotować do safari...
to nazywam rzetelna informacją

Data: 2009-11-03 17:22:20
Autor: Zboj
[...]

Taką politykę (ustalanie własnych zasad i nie przestrzeanie kindersztuby) wolno Ci prowadzić na swoim prywatnym Forum. Ale tutaj jesteś gościem tak samo, jak każdy. Analogicznie jest w teatrze, autobusie, kościele, szkole, etc. odnośnie zachowania. Nie odpowiada Ci - możesz nie wchodzić/korzystać. Również od swoich klientów wymagasz pewnej dozy kultury. Mylę się? Jeśli zachowujesz się chamsko we wskazanych wyżej miejscach publicznych i akceptujesz podobne zachowanie na Twoim podwórku, to poproszę o deklarację. Wtedy Twoja poniższa deklaracja o podjęciu ryzyka, będzie miała piemne poparcie i będzie mogła stanowić zaproszenie do eskcesów na Twoim terenie, a Ty "podejmiesz ryzyko". Póki jednak preferujesz przynajmniej pewne rozsądne minimum kultury na swoim terenie - zachowuj ją na cudzym. sekta i hostujące je serwery, to nie Twoje podwórko, byś robił tu za króla słońce.

Podejmuję też ryzyko związane z negatywnym nastawieniem do moich postów, mojej
osoby, bazy, czy też sklepu. Ostatecznie nie jestem tu anonimowy.

Jacek Kurzątkowski

jw.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-11-03 17:58:32
Autor: coolina
Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)
zachowujesz się chamsko we wskazanych wyżej miejscach publicznych i

niestety zauważam że chamskie zchowania na liście sa coraz czentsze

jk

Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)