Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)

Data: 2009-11-03 09:27:44
Autor: Arturro
Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)
Zbieramy fajną ekipę na safari Brothers Islands oraz Salem Express.
Wylot z Warszawy 27. marca.
Szczegóły oferty: http://tinyurl.com/ydbz9pn
W razie dodatkowych pytań dzwońcie do mnie (22)833-33-50 lub GG 4329611

pozdrawiam
Gosia
Chciałbym zaprotestować przeciwko nagminnemu łamamniu przez was zasad panujących na tym forum i jestem przekonany że to geniusz marketingowy jacka spowodował  ze nie piszecie MARKET tylko "szukamy fajnej ekipy".

Wasze nachalne lansowanie się jest wprost niesmaczne i raczej zniechęca do korzystania z usług waszego sklepu i bazy.

Data: 2009-11-03 10:46:02
Autor: coolina
Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)
Chciałbym zaprotestować przeciwko nagminnemu łamamniu przez was zasad

jaki MARKET?
Wyprawa jest po kosztach tzn pojadom oni i ich króliki, doliczo 12 tys na koszty stałe i wyprawa wyjdzie na 0 czyli jest niekomercyjna.

jk

Data: 2009-11-03 19:40:58
Autor: Daniel Kowalski
OT Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)

Wasze nachalne lansowanie się jest wprost niesmaczne i raczej zniechęca do korzystania z usług waszego sklepu i bazy.

Nie zgadzam się z tą tezą - niestety sam PI AR kasy nie przynosi. Świadomość istnienia marki już tak ;-)

Data: 2009-11-03 19:34:13
Autor: Arturro
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
> korzystania z usług waszego sklepu i bazy.
>  Nie zgadzam się z tą tezą - niestety sam PI AR kasy nie przynosi. Świadomość istnienia marki już tak ;-)

Nie mam nic przeciwko zarabianiu na organizacji imprez nurkowych, (choć w tym przypadku cena jest znacznie przesadzona) ale są pewne zasady, a jacek notorycznie i swiadomie je łamie. Najlepiej ujął to w swoim poście Zbój:

Taką politykę (ustalanie własnych zasad i nie przestrzeanie kindersztuby) wolno Ci prowadzić na swoim prywatnym Forum. Ale tutaj jesteś gościem tak samo, jak każdy. Analogicznie jest w teatrze, autobusie, kościele, szkole, etc. odnośnie zachowania. Nie odpowiada Ci - możesz nie wchodzić/korzystać.

Co do lans

--

Szukamy ekipy na Salem Express (27.03-03.04.2010)