[Rzeszow] Szukamy fotografa na sylwestra

Data: 2010-12-29 12:55:08
Autor: Bafango
[Rzeszow] Szukamy fotografa na sylwestra
Kochani, Rozchorowal nam sie fotograf i szukamy zastepstwa na dokumentacje fotograficzna imprezy sylwestrowej na rynku w Rzeszowie. Moze ktos chetny?

Pozdrawiam Bafango
bafango[maupa]poczta.onet.pl

Data: 2010-12-29 14:02:48
Autor: PeJot

Rzuć jeszcze ogłoszenie na www.rzeszowiak.pl

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

[Rzeszow] Szukamy fotografa na sylwestra