Szukanie haków

Data: 2018-11-14 07:56:40
Autor: Pajdak
Szukanie haków
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24164863,afera-knf-dopiero-na-4-miejscu-w-wiadomosciach-tvp-a-czarneckiemu.html#a=167&c=154&s=BoxNewsMT

"Afera KNF zdominowała dziś media, ale we wtorkowym wydaniu "Wiadomości" TVP temat załapał się dopiero na czwarte miejsce. Jak sprawę relacjonowali dziennikarze TVP?"

"W materiale TVP dostało się samemu wistle blowerowi - Leszkowi Czarneckiemu. Materiał zakończył się przypomnieniem przeszłości Czarneckiego. Leszek Czarnecki w latach 80. został zarejestrowany jako tajny współpracownik SB o pseudonimie "Ernest"

Na 100% miał dziadka w "wermachcie" albo nawet w NKWD! Witajcie w PRL-pis.

--
Pajdak

Data: 2018-11-14 06:13:59
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków
Oj zeby ten najbogatszy Polak nie okazal sie biednym rezydentem w Sztumie albo Wronkach.

Data: 2018-11-14 07:16:41
Autor: japanizer
Szukanie haków
On Wednesday, November 14, 2018 at 11:14:00 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Oj zeby ten najbogatszy Polak nie okazal sie biednym rezydentem w Sztumie albo Wronkach.

Coś pokręciłeś, jak zwykle.

Przecież to mianowany przez Beatę Szydło szef KNF składał propozycję korupcyjną, chciał 40 milionów złotych pod stołem. Co dzień nowe trupy z szafy wypadają.

Data: 2018-11-14 09:27:02
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków
Ale widac ze nie wzial bo inaczej bank tego drugiego nie bylby wpisany na liste ostrzezen.

Data: 2018-11-14 17:59:52
Autor: andal
Szukanie haków

wrote:
[...]

trzeba bylo ich tam nie chowac

Data: 2018-11-14 10:04:07
Autor: japanizer
Szukanie haków
On Thursday, November 15, 2018 at 2:59:55 AM UTC+9, andal wrote:
On Wed, 14 Nov 2018 07:16:41 -0800, japanizer wrote:

> korupcyjną, chciał 40 milionów złotych pod stołem. Co dzień nowe trupy z
> szafy wypadają.

trzeba bylo ich tam nie chowac

A to już do Beaty Szydło z reklamacjami.

Data: 2018-11-15 08:22:52
Autor: Pajdak
Szukanie haków
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:7d3128e2-5dc3-457c-b229-ad0d3f3ae05agooglegroups.com...
[...]

zenus, kogutek z wyrwanymi z tyłka piórami jeszcze dyszy? ;-)

https://tinyurl.com/ojboliboli

--
Pajdak

Data: 2018-11-15 11:36:35
Autor: Pisiorowy Escobar
Szukanie haków
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Oj zeby ten najbogatszy Polak nie okazal sie biednym rezydentem w Sztumie albo Wronkach.

tak, taki jest przekaz w tvp dla głupich zenków :DDD
ten kto korumpował jest ofiarą, a ten który nie przyjął propozycji to
zbrodniarz
to zgodne z bolszewicką linią partii --

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-16 00:29:05
Autor: u2
Szukanie haków
W dniu 15.11.2018 o 11:36, kupa pisze:
to zgodne z bolszewicką linią partii

-- Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

ano:)))))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-14 08:15:29
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Szukanie haków
W dniu środa, 14 listopada 2018 08:10:01 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

E ta, o Czarneckim już dawno temu gadał Kekuś.
https://www.cda.pl/video/2535164e

Dziwne że film się uchował w internetach, z YT go zdjęli:)
Toć ten film ma min. 6 lat.

Data: 2018-11-14 08:49:09
Autor: japanizer
Szukanie haków
On Thursday, November 15, 2018 at 1:15:30 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

E ta, o Czarneckim już dawno temu gadał Kekuś.
https://www.cda.pl/video/2535164e

Dziwne że film się uchował w internetach, z YT go zdjęli:)

Kolejny trup wypada z szafy: ponoć do banku Solorza udało się wcisnąć byłemu szefowi KNF swego "prawnika".
Wiadomo, ile Solorz musiał wyłożyć pod stołem, chodzą już u was nocniczku jakie SMSy z informacjami?

Data: 2018-11-14 09:25:31
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Szukanie haków
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Kolejny trup wypada z szafy: ponoć do banku Solorza udało się wcisnąć byłemu szefowi KNF swego "prawnika".
Wiadomo, ile Solorz musiał wyłożyć pod stołem, chodzą już u was nocniczku jakie SMSy z informacjami?

Solorz płaci podatki w PL:
https://gf24.pl/biznes-i-gospodarka/item/1061-tvn-ie-dlaczego-nie-placisz-podatkow

A Czarnecki się miga:
https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/516538,leszek-czarnecki-getin-noble-bank-podatek-bankowy-knf-wniosek-banki.html

Kolejny trup wypada z szafy: ponoć do banku Solorza udało się wcisnąć byłemu szefowi KNF swego "prawnika".

Ale Solorz kręci z pisiorstwem, po co mu problemy?

Data: 2018-11-14 09:53:04
Autor: japanizer
Szukanie haków
On Thursday, November 15, 2018 at 2:25:32 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

> Wiadomo, ile Solorz musiał wyłożyć pod stołem, chodzą już u was nocniczku jakie SMSy z informacjami?

No widzicie, znowu udowadniacie, żeś pisior, i bez kłamania nie potraficie, obesrany nocniczku z pisiorską sraczką w głowie.

https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/zysk-netto-getin-holding-spadl-r-r-do-18345-mln-zl-w-2017-r,akcje,212986

  Getin Holding odnotował 183,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto   przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2017 r. wobec 253,33 mln   zł zysku rok wcześniej.

A podatku za 2017 zapłacił 128,754 mln zł.

https://i.imgur.com/YXqPuF6.png

Data: 2018-11-15 08:24:55
Autor: Pajdak
Szukanie haków
[...]