Szukanie haków

Data: 2018-11-14 08:15:29
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Szukanie haków
W dniu środa, 14 listopada 2018 08:10:01 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24164863,afera-knf-dopiero-na-4-miejscu-w-wiadomosciach-tvp-a-czarneckiemu.html#a=167&c=154&s=BoxNewsMT

"Afera KNF zdominowała dziś media, ale we wtorkowym wydaniu "Wiadomości" TVP temat załapał się dopiero na czwarte miejsce. Jak sprawę relacjonowali dziennikarze TVP?"

"W materiale TVP dostało się samemu wistle blowerowi - Leszkowi Czarneckiemu. Materiał zakończył się przypomnieniem przeszłości Czarneckiego. Leszek Czarnecki w latach 80. został zarejestrowany jako tajny współpracownik SB o pseudonimie "Ernest"

Na 100% miał dziadka w "wermachcie" albo nawet w NKWD! Witajcie w PRL-pis.

E ta, o Czarneckim już dawno temu gadał Kekuś.
https://www.cda.pl/video/2535164e

Dziwne że film się uchował w internetach, z YT go zdjęli:)
Toć ten film ma min. 6 lat.

Data: 2018-11-14 08:49:09
Autor: japanizer
Szukanie haków
On Thursday, November 15, 2018 at 1:15:30 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

E ta, o Czarneckim już dawno temu gadał Kekuś.
https://www.cda.pl/video/2535164e

Dziwne że film się uchował w internetach, z YT go zdjęli:)

Kolejny trup wypada z szafy: ponoć do banku Solorza udało się wcisnąć byłemu szefowi KNF swego "prawnika".
Wiadomo, ile Solorz musiał wyłożyć pod stołem, chodzą już u was nocniczku jakie SMSy z informacjami?

Data: 2018-11-14 09:25:31
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Szukanie haków
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Kolejny trup wypada z szafy: ponoć do banku Solorza udało się wcisnąć byłemu szefowi KNF swego "prawnika".
Wiadomo, ile Solorz musiał wyłożyć pod stołem, chodzą już u was nocniczku jakie SMSy z informacjami?

Solorz płaci podatki w PL:
https://gf24.pl/biznes-i-gospodarka/item/1061-tvn-ie-dlaczego-nie-placisz-podatkow

A Czarnecki się miga:
https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/516538,leszek-czarnecki-getin-noble-bank-podatek-bankowy-knf-wniosek-banki.html

Kolejny trup wypada z szafy: ponoć do banku Solorza udało się wcisnąć byłemu szefowi KNF swego "prawnika".

Ale Solorz kręci z pisiorstwem, po co mu problemy?

Data: 2018-11-14 09:53:04
Autor: japanizer
Szukanie haków
On Thursday, November 15, 2018 at 2:25:32 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

> Wiadomo, ile Solorz musiał wyłożyć pod stołem, chodzą już u was nocniczku jakie SMSy z informacjami?

No widzicie, znowu udowadniacie, żeś pisior, i bez kłamania nie potraficie, obesrany nocniczku z pisiorską sraczką w głowie.

https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/zysk-netto-getin-holding-spadl-r-r-do-18345-mln-zl-w-2017-r,akcje,212986

  Getin Holding odnotował 183,45 mln zł skonsolidowanego zysku netto   przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2017 r. wobec 253,33 mln   zł zysku rok wcześniej.

A podatku za 2017 zapłacił 128,754 mln zł.

https://i.imgur.com/YXqPuF6.png

Data: 2018-11-15 08:24:55
Autor: Pajdak
Szukanie haków
[...]