Szukanie haków na Tuska

Data: 2016-11-23 19:51:31
Autor: Pajdak
Szukanie haków na Tuska
Drugie śledztwo dotyczy Donalda Tuska, choć trudno przypuszczać, by skończyło się zarzutami dla niego. Dotyczy ono "wpływania na kształtowanie cen paliw w 2011 roku". Otóż w kampanii wyborczej w 2011 r. w Polsce udawało się utrzymać niskie ceny na stacjach, ale na taśmach prezes PKN Orlen Jacek Krawiec (49 l.) zasugerował, że było to polityczne działanie. Jedyne co w tym śledztwie wydaje się móc zaszkodzić Tuskowi to, że będzie musiał stawić się na przesłuchanie."

A ja sugeruję, że to mocno naciągane ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2016-11-23 19:54:50
Autor: A. Filip
Szukanie haków na Tuska
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

A ile stracił skarb państwa na niższych podatkach od tańszej benzyny?! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-11-23 19:59:16
Autor: Pajdak
Szukanie haków na Tuska
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+p8yhk4g9mf-gbn3@buntownik.pl...
[...]

No ile? Niższe ceny benzyny to niższe koszty transportu itd itp a tym samym niższe ceny. Kombinuj.

--
Lepudruk

Data: 2016-11-23 14:21:59
Autor: Vernon L. Pinkley
Szukanie haków na Tuska
użytkownik Pajdak napisał:

No ile? Niższe ceny benzyny to niższe koszty transportu itd itp a tym samym niższe ceny. Kombinuj.

Aha, czyli Tusk to zdrajca (i czarne ma jajca) bo niskimi cenami
trzymał ciemnogród na poziomie biaorusi, a gdyby tak podniósł cenę benzyny do 50zł/L, wtedy wszystko w PL mogło podrożeć, płace też.
I mielibyśmy ceny i zarobki europejskie, a tak?:) Wyszło jak zwykle.

Żart.

Data: 2016-11-23 20:04:15
Autor: A. Filip
Szukanie haków na Tuska
[...]

Dalej zwiększasz straty podatkowe państwa bo niższe ceny to niższy VAT! ;-)

Data: 2016-11-23 22:00:53
Autor: Budzik
Szukanie haków na Tuska
[...]

Nizsze ceny paliwa to wiekszy popyt na nie.
Do tego ludzie wiecej jezdza, wiecej zuzywaja samochodów, naprawy, czesci - mamy dochody.
Kombinuj.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2016-11-23 14:24:34
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków na Tuska
Masz racje. Ale jak jest duzo paliwa z przemytu to od niego panstwo nie dostaje nic. Niska cena ulatwia szybka sprzedaz. Przemytnicy moga sobie pozwolic na nizsza cene bo i tak duzo zarabiaja nie placac podatkow. Daja rowniez posrednikom wyzsza marze. Zarabia waska grupa a nie budzet.

Data: 2016-11-23 20:39:33
Autor: Ronald Kuczek
Szukanie haków na Tuska
W dniu 23.11.2016 o 19:54, A. Filip pisze:

A ile stracił skarb państwa na niższych podatkach od tańszej benzyny?! ;-)

Przy założeniu, że wyższe ceny paliw nie spowodowałyby spadku konsumpcji. Należałoby raczej sprawdzić czy przypadkiem konsumpcja chociażby rok do roku nie wzrosła a wpływy podatkowe nie były wyższe, pomimo obniżonych podatków.

RK

Data: 2016-11-23 11:58:48
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków na Tuska
A co w sytuacji gdy konsumpcja wzrosla a wplywy do budzetu spadly. Taka sytuacja jest mozliwa gdy na rynku pojawily by sie paliwa z przemytu. Jak nowi zaczeli uszczeniac granice pod katem paliw to ilosc wjezdzajacych do Polski cystern z paliwami spadla osiem razy.

Data: 2016-11-23 21:13:28
Autor: Ronald Kuczek
Szukanie haków na Tuska
[...]

Są dwie możliwości zwiększania wpływów do budżetu - podwyższanie podatków (do pewnego momentu vide krzywa Laffera) i/lub uszczelnianie systemu podatkowego. Nowi sięgnęli na początek po drugi instrument, być może skutecznie - ale to okaże się dopiero gdy będą pełne dane na temat wykonania budżetu.

RK

Data: 2016-11-23 14:18:42
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków na Tuska
Pojawia sie pytanie. Jesli nowi uszczelniajac system spowodowali osmiokrotne zmniejszenie wjezdzajacych cystern z paliwem to dlaczego poprzednicy nie uszczelnili wczesniej. Gdyby spadek nastapil w przeciagu trzech lat to mozna by to wytlumaczyc. Ale nie w przeciagu dwoch czy trzech miesiecy. W przemyt paliw jaki byl musieli byc zamieszani ludzie sprawujace wysokie urzedy. Tylko tacy moga otworzyc parasol nad przemytnikami. Oczywiscie darmo tego nie robia.

Data: 2016-11-24 15:41:06
Autor: Dark ice
Szukanie haków na Tuska
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e7892a8-0eea-4ebc-8c1b-d520305b8575googlegroups.com...
[...]

Kapelusznik, ty te bzdety sam wymyslasz czy jest was kilku na oddziale?

CL

Data: 2016-11-24 08:36:29
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków na Tuska
Ale zalozyc sie o kase ze mam racje nie bedziesz chcial? Nie musisz odpowiadac bo to bylo pytanie retoryczne. Oczywiscie ze nie nie podziekuje za wskazanie formy gramatycznej bo poprawnie i zgodnie z zasadami jezyka polskiego napisalem.

Data: 2016-11-26 04:12:37
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków na Tuska
Z toba sie nie zaloze z dwoch powodow. Pierwszy to nie masz kasy bo cala rente chorobowa twoj opiekun prawny zabiera. Drugi, wygrywam i nie placisz. Zaden sad nie wyda korzystnego dla mnie wyroku tylko stwierdzi ze z chorym psychicznie moglem sie nie zakladac.

Data: 2016-11-26 10:27:31
Autor: Zenek Kapelinder
Szukanie haków na Tuska
Ten glupi usmiech masz od urodzenia czy jak z parapetu spadles?

Data: 2016-11-27 16:32:29
Autor: Dark ice
Szukanie haków na Tuska
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c45f6d5-4032-486b-bcb0-df07b4252a84googlegroups.com...
Ten glupi usmiech masz od urodzenia czy jak z parapetu spadles?

Kapelusznik, czy u was to rodzinne?

CL

Data: 2016-11-27 16:31:59
Autor: Dark ice
Szukanie haków na Tuska
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c2a378e-b50e-40f2-9856-541ed99bff2cgooglegroups.com...
[...]

==

Kapelusznik, a komu to tak ubliżasz? Ty pracownik fizyczny psychiiatryka! ;-)

CL

Data: 2016-11-23 14:40:37
Autor: Stachu Chebel
Szukanie haków na Tuska
W dniu środa, 23 listopada 2016 21:13:31 UTC+1 użytkownik Ronald Kuczek napisał:
> [...]
Są dwie możliwości zwiększania wpływów do budżetu - podwyższanie podatków (do pewnego momentu vide krzywa Laffera) i/lub uszczelnianie systemu podatkowego. Nowi sięgnęli na początek po drugi instrument, być może skutecznie - ale to okaże się dopiero gdy będą pełne dane na temat wykonania budżetu.

Jest Kolego jeszcze trzecia możliwość. Wypierdolenie hordy urzędników na zbity pysk. Taak, tych tzw. państwowych. Staną się bezrobotnymi? Ano tak. I co teraz? Państwo, a więc My będziemy musieli ich utrzymywać/dotować z naszych podatków!!

No i co jest bardziej opłacalne? Zapłacić półmilionowej hordzie wyjebanych na bruk bezrobotną zapomogę, czy dawać im do łapy z budżetu 3-4kPLN na łapę za przeszkadzanie, "niemanie" żadnego pomysłu na zwiększenie PKB. Miesiąc w miesiąc !!

Łapiesz o co chodzi? Jak nie, to wytłumaczę łopatologicznie: Wpływy do budżetu są wystarczające. I chuj tam ze żłobkami, przedszkolami, podstawówkami, emerytami itp..  Każdy "rząd" post-okrągłostołowy ma to w DUPIE !!

A gawiedź daje się dalej nabierać. Na Tuski, Kaczory, Kwasiory, AWS'y(Maniek),  Rydzyki i takie tam..

Wesołych Świąt!! P.S. W bata cięcie, też zajęcie !! A krzywą (Leffer'a czy jakoś tam), to weź se gościu wetknij gdzieś. Radzę poczytać o socjologicznej interpretacji krzywej Gaussa A*(e^(-a*x^2+b)).

Data: 2016-11-24 15:44:02
Autor: Dark ice
Szukanie haków na Tuska
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:55c1f9e4-6326-4a9e-bf80-2c37dcc75bfegooglegroups.com...
[...]

Ty Kapalusznik to jesteś geniusz! Kudy takiemu Balcerowiczowi do ciebie! Mówisz że osim razy spadał;a ta cysterna? Kapelusznik, może tam u ciebie na poznańskim zadupiu tak sie mówi/pisze ale w "centralnej" Polsce należałoby powiedzieć/napisać: ośmiokrotnie. Nie dziękuj. ;-]

CL

Data: 2016-11-24 15:44:42
Autor: Dark ice
Szukanie haków na Tuska

Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:o14ofk$1682$2gioia.aioe.org...
[...]

Ej tam, rzuca się gównem to zawsze coś przylgnie.

CL

Szukanie haków na Tuska