Szukasz pracy w Play. Zloz swoje CV.

Data: 2010-07-26 16:00:37
Autor: smierdzacylen
Szukasz pracy w Play. Zloz swoje CV.
Na stronie http://www.facebook.com/telekomunikacja wytrysnela przed
chwila wiadomosc skopiowana z bloga gruszki. "Nie masz roboty,
studiujesz metale nieżelazne. Spoko. Idź do pracy do Play. Marcin
Gruszka - rzecznik sieci Play, poszukuje stażysty."

znalazłam adres bezposredni - http://blogplay.pl/2010/07/stazystkastazysta-poszukiwany/
wszystko sie zgadza. ciekawam kto wygra.

Leniuch.

Data: 2010-07-27 21:17:59
Autor: looker
Szukasz pracy w Play. Zloz swoje CV.
wszystko sie zgadza. ciekawam kto wygra.

Jak to kto , kandydat z najwiekszymi cyckami

Data: 2010-07-27 20:39:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 27 Jul 2010 21:17:59 +0200, looker napisał(a):

wszystko sie zgadza. ciekawam kto wygra.

Jak to kto , kandydat z najwiekszymi cyckami

tak, to może być decydujacy argument.

PS> Wspolczuje tego stazu

też, zwłaszcza jak kandydad wybrany wg powyższego kryterium będzie miał na
imię Heniek.

"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS
i HD proste i logiczne"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-29 00:08:51
Autor: Ianus

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3spew81z08ju$.dlg@lepper.institute.com...
też, zwłaszcza jak kandydad wybrany wg powyższego kryterium będzie miał na
imię Heniek.

kandydad?

Data: 2010-07-29 09:19:14
Autor: tck

Użytkownik "Ianus" <USUNianus@op.pl> napisał w wiadomości news:i2q9ph$gkm$1news.onet.pl...

[...]

candydad;)

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2010-07-29 16:30:40
Autor: TGor
On 2010-07-29 00:08, Ianus wrote:

[...]

Się do wczoraj też śmiałem z takich "buenduf", ale jak zauważyłem od pewnego czasu sam zaczynam je robić. Rzadko jeszcze, raz na miesiąc, ale zawsze.

Czy winny jest wtórny analfabetyzm, brak uwagi, lektura postów Czułego Wojtka i Jasia Śmietany czy po prostu to, że z racji pracy pisuję zwykle bez plznaków... nie wiem.

Każdego to czeka jak internet opanują muppety bez szkoły.

TG

Szukasz pracy w Play. Zloz swoje CV.