Szum w glosnikach Creative Inspire T6200

Data: 2010-02-12 08:51:27
Autor: PC
Szum w glosnikach Creative Inspire T6200
Ja mam płytę p5kc asusa i przy głośnikach logitecha jest cisza a jak podłączę creativa to burczy. burczy nawet jak gra muzyka. Jednak te same głośniki przy drugim kompie z płytą gb juz nie wydają żadnych niepożądanych dźwieków.

PC

Data: 2010-02-12 12:28:17
Autor: Q
[...]

stare T3000 tez delikatnie mi burczaly (te 50Hz) -
- pewnie mam jakies petle masy - ale to bylo pomijalne, niezauwazalne;

co innego te nowe creativy..

Szum w glosnikach Creative Inspire T6200