Szwabska mafia wydrenowała 60 miliardów zł.

Data: 2016-11-22 08:09:01
Autor: Mark Woydak
Szwabska mafia wydrenowała 60 miliardów zł.

Podwyżkami podatków ekipa Tuska wydrenowała z naszych kieszeni dodatkowe 60
miliardów zł. Dlaczego wówczas wszyscy "podatkowi eksperci" siedzieli
cicho?

Nie dajmy się zwieść propagandzie środowisk zbliżonych do "Soku z Buraka" -
by żyło się lepiej (swoim) ekipa "liberałów" spod znaku PO podniosła nam
VAT, akcyzę na paliwo, składkę rentową, podatki lokalne. Dodatkowo
podatkiem Belki obciążyła wszystkie rachunki bankowe, zlikwidowała ulgę
budowlaną oraz internetową i na 8 długich lat zamroziła kwotę wolną od PIT.
Dlaczego wszyscy dzisiejsi "podatkowi eksperci" siedzieli wówczas cicho?
Dlaczego nie krytykowali władzy mimo, że koszty tej fiskalnej paranoi
wyniosły z grubsza licząc 60 mld zł?!!                                    Nieustanne podwyżki podatków oraz dorzucanie nowych obciążeń
publiczno-prawnych w latach 2008 - 2015 kosztowało nas wszystkich dodatkowe
60 miliardów złotych! Powtarzam: 60 MILIARDÓW! (Zobacz także: Ranking
najbardziej kosztownych podwyżek podatków autorstwa PO & PiS). W 2007 roku
spora grupa Polaków została najzwyczajniej w świecie oszukana.
Przypomnijmy, że Donald Tusk zachęcał wówczas do głosowania na PO
następującymi słowami:  "Przysięgam Polakom, że każdy, kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
podatków, zostanie osobiście przeze mnie wyrzucony"   Platformiana ekipa, tuż po dojściu do władzy, zamiast zostawić podatki na
takim samym poziomie, rozpoczęła prawdziwy festiwal ich podwyższania i
dorzucania nowych obciążeń publiczno-prawnych. Niestety w zamian za
dociskanie fiskalnej śruby Polacy nie dostali nic w zamian. Nie było
programu 500+, nie było istotnych podwyżek emerytur, nie było darmowych
leków dla seniorów. Najgorsze jest jednak to, że dzisiejsi "podatkowi
eksperci" występujący na łamach "Wyborczej" czy antenie TVN24, którzy dziś
- często słusznie - jadą po PiS za same tylko pomysły zmian w systemie
podatkowym, wówczas zapadli się pod ziemię i milczeli. Milczeli mimo, iż
ówczesna władza zabierała nam podwyżkami podatków grube miliardy złotych.
Przebudzili się dopiero teraz, gdy ekipa Tuska została definitywnie
odsunięta od władzy na co najmniej 4 lata. Zasadnym jest postawienie
pytania - co stanie z tymi medialnymi "ekspertami", gdy w kolejnych
wyborach władzę znowu przejmie ekipa PO/PSL/N/KOD? Czy znowu zejdą do
podziemia, by móc tam sob

Data: 2016-11-22 06:18:38
Autor: Zenek Kapelinder
Szwabska mafia wydrenowała 60 miliardów zł.
A tak ladnie mowili ze 3x15% zrobia. Wychodzi ze oni palcem do dupy trafic nie potrafili a za rzadzenie sie wziel. I jak juz sie wzieli to ich kumple sluzbowymi kartami w burdelach placili. Pan Telewizor o tym rano mowil. Wychodzi ze zamiast nowych mieszkan trzeba bedzie nowe wiezienia budowac bo w tych co sa miejsca zabraknie.

Data: 2016-11-23 08:47:34
Autor: Pajdak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6f4301c7-ca40-4a12-b6d6-fcd754c4dea5googlegroups.com...
[...]

Liżecie sobie wzjamnie odbyty dziewczęta?

--
Lepudruk

Data: 2016-11-22 08:12:32
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 22 listopada 2016 15:09:03 UTC+1 użytkownik Mark Woydak napisał:
Podwyżkami podatków ekipa Tuska wydrenowała z naszych kieszeni dodatkowe 60
miliardów zł. Dlaczego wówczas wszyscy "podatkowi eksperci" siedzieli
cicho?

Nie ma to jak słowo pisane. Ze słowem pisanym się nie dyskutuje, bo to prawda objawiona. Nie, nie jestem "wyznawcą" PO,PiS,SLD,AWF, czy innych partyjek typu "partia posiadaczy magnetowidów", bądź jajcarskie "małe piwo".

Tymczasem gawiedź coś przeczyta w internecie i bez zastanowienia się wierzy w to. Od wiary, to jest inna firma. Tymczasem wystarczy skończyć 3 klasy podstawówki (albo mniej), coby umieć posługiwać się kalkulatorem.

No to policzmy... Ile wydrenowano? 60mld zł.? OK.. 6*10^10 (dla uproszczenia zapisu). Załóżmy populację PL na poziomie 38*10^6. Wszystko wliczamy!!  Emeryci, niemowlaki, niepełnosprawni umysłowo (jak widać niemało takowych), emigranci i co tylko..  Nie ważne, z prostego rachunku wychodzi 1579zł/pysk.
(6*10^10/38*10^6)=1579 - tyle wydrenowano przez 6 lat od każdego (??)

Za jaki okres czasu? Spoko, zaraz do tego dojdziemy. Zróbmy założenie, że wszyscy emeryci, niemowlaki, niepełnosprawni umysłowo i emigranci zarabiają 4000zł/mc na rękę. Załóżmy, że wszystkie produkty były swojego czasu obarczone podatkiem VAT w wysokości 22%. Ile fiskus zarabiał?

(a) 4000-4000/1.22=721zł/pyskomiesiąc

a teraz załóżmy VAT w wysokości 23%:

(b) 4000-4000/1.23=748zł/pyskomiesiąc

========
Zysk fiskusa na podniesieniu VAT'u = (b)-(a)=27zł/pyskomiesiąc

27*(38*10^6)=1.026 mld zł (38*10^6 to całkowita populacja PL łącznie z niemowlakami itp..)/na miesiąc

Wydrenowano 60mld ?!! 60/1.026 = 47.6 miesięcy = 4 lata drenażu.

Stawka Vat w wys. 23 % obowiązuje od 2011 roku, a więc 6 lat, czyli w/g powyższych założeń wydrenowano jakieś 80mld przez okres 6 lat!!!

============
A teraz zwróćcie uwagę na moje bzdurne zawyżone założenia: 1) Średnia zarobków (na łapę)=4000 zł.
2) Niemowlaki,emeryci, emigranci.. - wszyscy tyrają !!

============
Nie chce mi się szukać, jak macie jakieś wiarygodne dane GUS'owe odn. powyższego, to podajcie. Zrobimy prawidłowe wyliczenia. Aha!!, nie uwzględniłem też zwrotu VAT'u w rozliczeniach z fiskusem. Wszelakie produkty wytworzone, bądź li tylko sprzedawane czysto handlowo brały się "z nikąd", więc brak rozliczenia VAT'u. :))

Krótko mówiąc, autor wątka jest bądź to przedszkolakiem, bądź uczniem szkoły specjalnej, bądź absolwentem skróconego kursu ekonomii. Podobnież jak sam Prezes/Naczelnik i jego kocur.

Data: 2016-11-22 11:16:09
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 22 Nov 2016 08:12:32 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

Krótko mówiąc, autor wątka jest bądź to przedszkolakiem,
bądź uczniem szkoły specjalnej, bądź absolwentem skróconego kursu ekonomii. Podobnież jak sam Prezes/Naczelnik i jego kocur.

Nauczyles sie poslugiwac kalkulatorem, ale nadal jestes tylko idiota.

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/wszyscy;zrzucimy;sie;na;budzet;po;ile,236,0,484076.html

Data: 2016-11-22 09:45:03
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 22 listopada 2016 18:16:12 UTC+1 użytkownik Mark Woydak napisał:
> [...]

Nauczyles sie poslugiwac kalkulatorem, ale nadal jestes tylko idiota.

Łubuduuu !! Brak argumentów, to zaś pierdut na linka autorstwa niewiadomokogo.. No ale artykuł to artykuł, opublikowany w sieci..: No i w ten sposób kładę na łopaty adwersarza. I choćby przyszło tysiąc atletów, i każdy zżarłby tysiąć kotletów, to nie obalą..  taki to ciężar. Odnośnie "idioty" i kalkulatora.  Co się tyczy tego drugiego, w nawiązaniu do tematu, to to tyle masz do powiedzenia? Arytmetyka nie kłamie.

Odn. pierwszego, przegrałeś. Erystyka nie jest twoją najmocniejszą stroną, o ile wiesz co to znaczy.

Data: 2016-11-22 12:33:05
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 22 Nov 2016 09:45:03 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

No dobra, pokwekales sobie, a teraz wracaj bawic sie swoim kalkulatorem, na
cos wiecej jestes jeszcze za maly.

Data: 2016-11-23 08:49:09
Autor: Pajdak
Szwabska mafia wydrenowała 60 miliardów zł.
S p i e r d a l a j  na drzewo pisowski oszołomie!

--
Lepudruk

Data: 2016-11-22 19:12:41
Autor: the_foe
W dniu 2016-11-22 o 15:09, Mark Woydak pisze:
Nie dajmy się zwieść propagandzie środowisk zbliżonych do "Soku z Buraka" -
by żyło się lepiej (swoim) ekipa "liberałów" spod znaku PO podniosła nam
VAT, akcyzę na paliwo, składkę rentową, podatki lokalne.

akcyza na paliwo ostatni raz wzrosła w 2006, za PIS.
składkę rentową nie podwyższyli tylko obniżyli w 2009
a podatki lokalne ustala rząd, a dokładaniej MF, w zakresie ich maksimum, kazdy samorząd to robi we własnym zakresie, moze dać 0. Poza tym MF robo to z automatu o wskaźniki.

--
@foe_pl

Data: 2016-11-22 12:29:38
Autor: Mark Woydak
Dnia Tue, 22 Nov 2016 19:12:41 +0100, the_foe napisał(a):

[...]

Kolejny po cheblu ekspert ze stajni PO. Ilu was jeszcze tutaj zostalo?

PKN Orlen: postaramy się, by podwyżka akcyzy nie wywołała gwałtownego
wzrostu cen paliw
22 grudnia 2011,

Czytaj oryginalny artykuł na:
http://forsal.pl/artykuly/578645,pkn-orlen-postaramy-sie-by-podwyzka-akcyzy-nie-wywolala-gwaltownego-wzrostu-cen-paliw.html

składkę rentową nie podwyższyli tylko obniżyli w 2009

23.12.2011
   W ostatnią środę Sejm głosami posłów Platformy i PSL do których dołączyli
także posłowie SLD, uchwalił podwyżkę składki rentowej o 2 pkt procentowe.
Podwyżkę składki musi uchwalić także Senat w związku z tym ustawa wejdzie w
życie od 1 lutego 2012 roku i ma przynieść zwiększenie dochodów na fundusz
rentowy o około 7 mld zł rocznie.

Czytaj oryginalny artykuł na:
http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/jak-to-z-podwyzka-skladki-rentowej-bylo,3079289977#ixzz4QlP0tNGb

Data: 2016-11-23 18:21:09
Autor: the_foe
W dniu 2016-11-22 o 19:29, Mark Woydak pisze:
[...]

to sprawdz benzynę, nie dośc ze nie podwyższyli, to jeszcze obnizyli

netto i tak zostaje 5 pkt% obnizki.

--
@foe_pl

Szwabska mafia wydrenowała 60 miliardów zł.