Szwabski arogant kpi z elblążan

Data: 2013-06-22 17:44:21
Autor: Przemysław M.
Szwabski arogant kpi z elblążan

Arogant Tusk i spotkanie z elblążaninem

35-letni Andrzej z 5-letnim synkiem był dziś na Modrzewinie w EPT, gdy
miejsce to odwiedzał premier Tusk. Elblążanin chciał zamanifestować
niezadowolenie z rządów PO. Ukończył dwa fakultety i sezonowo pracuje w
Holandii. Oto jak potraktował go Donald Tusk.

- Gdy premier przyjechał do jednej z elbląskich firm w Elbląskim Parku
Technologicznym, ja z synkiem już tam byłem. Trzymaliśmy w rękach plansze,
a na nich wypisane hasła, które odzwierciedlają nasze życie. Premier
dokładnie widział nas i to co wypisaliśmy na planszach. Gdy trwało wewnątrz
spotkanie ja z synkiem staliśmy przed nim. Dzieliła nas jedynie szyba. -
opowiada nam 35-letni Andrzej.

[...]

35-letni Andrzej i jego 5-letni synek

- Czekaliśmy aż spotkanie się zakończy. Myślałem, że Donald Tusk podejdzie
do nas, zamieni słowo. Przeliczyłem się bo nie było dookoła mediów. Wszyscy
byli z drugiej strony budynku. Tu byliśmy tylko my i Donald Tusk z ochroną.
Gdy spotkanie w EPT dobiegło końca premier wyszedł z budynku, nawet nie
spojrzał na nas i kierował się do samochodu. "Proszę pana, nie podejdzie
pan nawet?" - zapytałem. Spojrzał wtedy na nas z dziwnym uśmiechem na
twarzy i ironicznie zapytał mnie czy ja tu politykę uprawiam.
Odpowiedziałem premierowi, że nie uprawiam żadnej polityki, a jedynie
protestuje przeciwko polityce Platformy Obywatelskiej. -mówi nam Andrzej
dając do odsłuchania nagranie mp3, na którym zarejestrowana jest rozmowa z
Donaldem Tuskiem.

Gdy Andrzej odpowiedział premierowi, ten coś burknął i rzucił ze śmiechem
"no to wszystkiego dobrego", wsiadł do samochodu i odjechał.

Arogant Tusk kpi z elblążan

Oto prawdziwy obraz premiera. Bez kamer i fleszy wyszła z niego arogancja i
pycha. Taka sama arogancja i pycha jaką cechował się Grzegorz Nowaczyk,
odwołany prezydent Elbląga. Obaj panowie identycznie traktują ludzi.
Jedynie w świetle fleszy i kamer potrafią odgrywać swoje role i łgać
ludziom w oczy.

Za co więc przeprasza Donald Tusk elblążan? To krótkie spotkanie premiera z
elblążanininem, który faktycznie ukończył dwa fakultety i naprawdę sezonowo
pracuje w Holandii, pozwoliło nam poznać prawdziwe oblicze premiera.

Los zwykłych ludzi nie interesuje Tuska. Tak jak i Nowaczyka. Pewnie los
zwykłych ludzi nie interesuje też większości polityków PO. "Sitwa" to
słuszne określenie dla polityków tej partii.

- Jestem pewien, że gdybym pojawił się z synkiem w miejscu gdzie byliby
dziennikarze, to spotkanie wyglądałoby zupełnie inaczej. Tu poznałem
prawdziwe oblicze premiera. Swoją obecnością chciałem zwrócić uwagę
premiera na problemy z jakimi boryka się moja rodzina ale tak naprawdę
stojąc tam reprezentowałem tysiące rodzin, które są w podobnej sytuacji. -
dodaje Andrzej.

Andrzej trzymał planszę z napisem: "Andrzej 35 lat. Dwa fakultety. Skazany
na pracę sezonową w Holandii.

Na planszy, którą trzymał 5-letni synek Andrzeja napisane było: "Patryk 5
lat. Jedynak. Bo rodziców nie stać na rodzeństwo." na planszy m

Andrzej ukończył Politologię na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz
"Rozwój Regionalny i Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej. Kierowanie
Projektami." Pracy w Elblągu dla niego nie ma.

Panie premierze. Przez pryzmat Pana spotkania z Andrzejem pragniemy
poinformować, że pana przeprosiny kierowane do elblążan naszym zdaniem są
nic nie warte. Dlatego my tych przeprosin nie przyjmujemy bo panu nie
wierzymy. A wszyscy elblążanie sami wyciągną wnioski i ocenią m.in. Pana
działalność w wyborach w Elblągu.

Wizyta Donalda Tuska najprawdopodobniej będzie jednak strzałem w kolano
Elżbiety Gelert.

Szwabski arogant kpi z elblążan